• Swing

Bröstförstoring (3)

Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!

• Svar på tråden Bröstförstoring (3)
  • Jengirl

AlexandraW

Har du tejp för ärren, ska du ABSOLUT inte ta bort dom när du solar. Snarare sätta på mer tejp över ärren. Man ska helst inte sola ärren förens efter 12 mån.. Annars kan ärren bli fula.

• vioola

Hej

Till Jengirl

Påverkar det ärren fast man har skydd på ärren alltså? Typ extra tejp och bikiniöverdel eller något i den stilen...

Kram

• Gabban

Hej,
    Vad skønt att jag hittade er. Jag har funderat i år på att gøra samma sak, men ær rædd at det ska gøra ont, bli fel etc. Ær ni alla glada att ni gjorde det? Kan någon rekommendera en kirurg i Malmø? All information ær MYCKET vælkommen! Tack tjejer och kram på er!

• AlexandraW

Tjena tjejer!

Har nu pratat med syster Eva på Victoriakliniken. Vi får sola efter 4 veckor dock måste vi ha överdel på oss, typ bikini eller bh Tejpen skall sitta kvar under överdelen.

Nu behöver ingen fundera längre.

Alex

• AlexandraW

Tjingeling Vioola!

Hoppas du såg vad jag skrev på förmiddagen om din frågeställning ang BH.

Alex

• ceciliaj

Gabban:
    ja det är skönt att prata med andra som också ska göra eller har gjort en bröstförstoring. jag gjorde min för snart två månader sen o är jättenöjd med allt! har du gått med i communityn? annars finns den på plasticsurgery.mylava.net/
    ha det så bra! kram!

• vioola

Tjingeling på dig me Alex

Såg allt svaret, tackar! Undrar även när man kan börja använda bygel på heltid...? Men det är väl när det känns bra helt enkelt.

Lite fundersam på solningen me, det var någon som skrev nån gång att det inte är bra ifall man blir svett och det är det som påverkar ärren. Men om man har dubbel tejp och bikiniöverdel och solar pytte åt gången borde det väl gå. Då hinner man ju inte svettas så och skyddar ju även ärren mot strålningen.

El vad säger ni som vet?

Börjar bli lite smått rädd nu när jag ser mig i spegeln, snart kritvit hihi.

Kram

• Anne-h

Hej!
    Funderar på att förstora mina bröst.
    har du en B kupa, vill ha en C-D kupa.
    Funderar också på sk Gelehallon, ngn som kan rekommendera dom?
    Jag undrar även om priset .. är så dyrt här i sverige, funderar på att göra i thailand, min vän gjorde där, hos thailand bästa kirurg, som tydligen opererar alla "kända o rika" där.
    Han har en privat klinik.
    Priset är endast 14500kr för förstoring med gelehallon.
    Det ska jag nog göra, får man semester också
    Är det nån som annars rekommenderar en bra klinik här i sverige?
    Pris?
    / Anne

• blåsippa

Är säkert helt ok att op sig där bara att man tänker på att det är långt om det blir komplikationer efter op.
    Om man nu inte tänker vara där 3 månader eller så!
    Op man sig här så är det ju bara att kontakta sin klinik och åka dit för att få hjälp osv.

För visst blir det en stor pris skillnad tror nog att du för hallon får betala runt 40 000 kr?! Någon annan kan nog ge mer exakt pris.

(Jag har op in koksalt o är jätte nöjd. Betalade 30 000 kr på Clinique Esthétique på Essingen i Sthlm.)

• cockie

Halo Alla.

Det här med duschning efter Op?
    Hur många dagar väntade ni? Jag skulle vänta ungefär tre dagar så nu kan jag duscha.. men känner mig så klen, vette sjutton om jag orkar idag! Kan man vänta till imorgon? (om man håller sig instängd i ett mörkt rumt) där ingen ser hur fett hår man har, vill säga ;)
    Och toppen, hur får man av den lättast?
    jag har införskaffat mig en större topp. så jag ska kunna andas.. visst borde jag väl kunna byta till den efter jag duschat?
    eller måste det sitta hårt åt för bröstets utseende skull?

kraaam o gott nytt år

Svar på tråden Bröstförstoring (3)