• Swing

Bröstförstoring (3)

Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!

• Svar på tråden Bröstförstoring (3)
  • vioola

Hej Åhsa

Jag var ju på återbesök efter två veckor och han sa då att kan ta upp till 6 veckor och att det är rätt logiskt att det som var mindre kommer bli det också så småningom. Men efersom det inte händer nåt börjar jag allt undra...

Det är ju inte spänt el hårt och det gör inte ont. Det ser ut som operationssvullnaden fortfarande är kvar liksom. Det andra har ju blivit mindre medan det ena står still.

Har mailat kliniken men de har nog inte kommit tillbaka än, får se vad han har att säga.

Kram

• loppalina

vioola : Jag har pratat med en tjej som fick olika stora bröst efter op :o För henne blev det omoperation med nya inlägg, hon betalade bara för inläggen eftersom hon valde den större storleken. Vet tyvärr inte så mycket om den här tjejen eftersom hon inte är någon nära vän till mig. Men jag vet att hon stod på sig och läkaren gav sig.

Så tala om för din läkare att du inte är nöjd!! Lycka till!!! Kram loppalina

• Kvinna

Hej på er alla bobbisar !
    Jag behöver lite hjälp med en sak.
    Ni som har stor och tung byst vad annvänder ni för underkläder ?.
    Man vill ju att hyllan ska se fin ut och inte för litet eller för stort.
    Jag läste här under där flera har förstorat sin byst. Hur hittar ni någon bh som passar till kupa dd,e,f?.
    Jag har flera gånger märkt att det är en nackdel med stor byst, för utvalet bland underkläder blir inte så stort när man ska ha en stor kupa som tex 75 DD Så var köper ni era underkläder ?

• Jengirl

Kvinna

Du får nog fråga någon annanstans. Inte så många här som har så stora.. Bara för att vi är opererade här så betyder inte det att vi har DD osv

• wilde

hej tjejer.

jag skulle bara vilja fråga: vad är det för skillnad på anatomiska och runda gelehallon när det gäller utseendet på brösten? jag läste någonstans att det inte var någon större skillnad :)

• Åhsa

Vioola, jag hoppas verkligen att det löser sig för dig..de borde ju höra av sig snart om du ar mailat...men jag hoppas ju att det rättar till sig, vilket det förhoppningsvis gör! *håller tummarna för dig*
    kram

• regnbågen

Efter ungefär 10 år seriöst funderande har jag nu bokat två stycken konsultationer. En hos Charles Randquist samt och en hos Clas lossing.

Så, jag tar mig friheten att säga. Gott nytt år på er och era bröst! ;)

AlexandraW- Jag har ngr frågor till dig:
    1-Var la du ditt snitt?
    2-Gjorde du "bara" en bröstförstorning, eller balanserade du dom, förminskade bröstgården, lyfte dom, osv ?
    3- Fick du stanna över natten eller åkte du hem samma dag?
    4- Vad kostade ditt "kalas"?

En allmän fråga till er andra. Hur snart har ärren läkt så mkt att man kan bada i sjö, hav, pool mm?

• ceciliaj

regnbågen:
    jag opererades av clas lossing för två månader sen. om du undrar nåt är det bara att fråga! kram!

Svar på tråden Bröstförstoring (3)