• Swing

Bröstförstoring (3)

Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!

• Svar på tråden Bröstförstoring (3)
  • Blue Eyes

Hejsan!
    Nu har mina tre första bh lösa veckor gått. Ska alltså skaffa mig en bh med bra stöd utan byglar....Frågan är nu, är det någon som vet vart man hittar en sån?

Undrar också vilken bh som är bäst sen när man börjar sporta, Stay In Place eller?

Många tack på förhand!

• Jädissen

CPH
    Jag har fått barn efter min förstoring och är inte nöjd med hur de blev efteråt. De blev mindre(?!) och fick "bucklor" känns lite läskigt.....
    En vännina till mig känner att hon har typ två bröst nu...hennes riktiga och så implantaten på dom.....Så mitt råd är att vänta tills efter barn...

• Meddelande borttaget
  • Similian

Hej!

Jag undrar om det är någon som nyligen gjort bröstförstoring hos clinique esthétique i sthlm? Eller om ni känner ngn som har gjort det??

• CPH

Jädissen

Tack för bra svar! Värt att tänka på.
    Ska du göra en ny operation nu?

• Mrs LB

Har bokat tid för konsultation idag Ett steg närmare. Gått i flera månader nu och tänkt att ringa dit. En bröstförstoring har jag tänkt på i många år och nu känns det som det är dags. Speciellt när det blir giftemål i år så vill man att en klänning ska kunna sitta snyggt och kunna välja och vraka Bara hoppas operationen blir inom närmaste tiden.

Hur nära efter eran konsultation fick ni tid för op?

• Anneli23

Jädissen

Vad har du för implantat? Det låter ju onekligen läskigt med bucklor i brösten.
    Blir alla bröst med implantat "desformerade" när man har ammat?

• Pernilla 25

algit:
    Jo, jag trivs bra på jobbet men hade velat ha lite fler timmar.
    Det kan ju vara så att hon ångrat sig, man vet aldrig.
    Det är i alla fall kul att allt är bra med dig.

• Rat

Undrar hur det är för alla er som har anatomiska,känns det konstigt att de växer fast eller vänjer man sig?
    Är livrädd att de ska bli som två små stenhårda "kanelbullar" mitt på. Ska ju bara ha 190. velar och velar om jag ska hugga i med lite större ändå. HJÄLP!!!vad svårt jag har att bestämma mig.
    Kan ingen av er kloka kvinnor bestämma vad jag ska göra .....

• Jädissen

CPH
    Jag funderar på att göra en ny iom det känns lite skumt med "bucklorna"...men vi har inte bestämt om vi ska ha fler banr elelr inte så jag avvaktar....

Anneli23
    Jag har koksalt i mina inlägg. Tydligen är det vanligt att huden blir försvagad (bristningar)när man ammat och håller därför inte inne implantaten lika bra som stark hud, därav "bucklorna".

Svar på tråden Bröstförstoring (3)