• Swing

Bröstförstoring (3)

Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!

• Svar på tråden Bröstförstoring (3)
  • AnnaS23

Hej!
    Har också hittat till denna sida, verkar som man får mycket bra råd osv. Jag har också funderat på bröstförstoring under ett antal år men frågorna är många. Vill så gärna men är samtidigt så osäker...
    Jag bor i Göteborg och undrar vem ni har opererat er hos, vad ni lade in och allmänna råd. Funderar på Claes Lauritzen bla.
    Jag är lång 177cm och rätt smal (57kg), vill därför inte ha stora bröst överhuvudtaget utan snarare "ha existerande", vilket jag inte har nu. Hmm, svårt att veta hur mycket man ska lägga in. Jag tror iaf det lutar åt geléimplantat. Hört talas om "soft touch" - vad är det?
    Trevligt med ett grymmt bra forum!!

//Kramkram

• algit

EnYsterSyster:
    Låter som du säger att det inte rättar till sig det är mer formen som blir annorlunda mjukare liksom.
    Inte bröstvecket.
    Jag tycker du ska gå till din läkare så hon /han får titta på det.
    Trist för dej din stackare.
    Stor kram

• Swing

Annas23: Soft touch är den nyare mjukare varianten av McGhan's anatomiska geléhallon. Tillverkas av Inamed.

• vioola

Hej AnnaS23

Vill börja med att skriva att det finns ännu ett bra forum, plasticsurgery.mylava.net. Där finns de som har gjort, ska göra eller vill. Det finns även bilder mm.

Jag har också "soft touch" med märket mentor, vilket är den mjukaste av alla geléhallon. "Min" klinik använder sig därför inte utav Mcghanimplantat.

Jag är också lång, 174.5 å väger runt 60, ville inte heller ha några bomber. Ja hade ca 75A-80AA innan, la in 330 cc runda softisar å har nu 75(liten)D. Jag är nöjd med storleken skulle dock inte kunna tänka mig nåt större ;).

Kramis

• EnYsterSyster

algit

Ja, det går ju inte att avgöra något innan doktorn tittat men jag orkar nog inte åka till Stockholm i nuläget. Jag ska ringa nästa vecka så får vi se.

• Rat

EnYsterSyster

Vad tråkigt att höra att det inte blivit bra för dig.
    När du skriver att de nu vuxit fast så mycket att de inte går att rucka blir jag osäker på om jag verkligen vill ha anatomiska. Känns det obehagligt? Skulle du avråda folk som funderar på anatomiska nu när du vet hur de känns? Vet ju hur mycket du våndades innan du tog detta stora beslut. Fy vad svårt det är att bestämma sig, speciellt när man hör att det är svårt på olika sätt för andra. Och snart måste jag ansöka om jättelånet och betala in hela kalaset
    Hoppas verkligen det ordnar sig för dig snart

Kram

• vioola

Hej igen

Finns det någon som fått vätska i bröstet efter operationen? Berätta allt om det ni som vet.

Kram kram

• cockie

Enystersyster

Jättetrist att det inte har gått som du velat efter din Op! Är det inte något som kan ändras tror du? Det är ju lång läketid...6 månader innan det slutgiltiga brukar man väl säga??

Jag har själv lagt in anatomiska nu för 12 dagar sen.. det känns obehagligt o konstigt i brösten men det kanske man ska förvänta sig.. känns som dom ska trilla ut faktiskt!! Men när ska dessa växa fast egentligen?? och hur hårt ska dom sitta? läste att du skrev att dom inte går att "rucka" hursomhelst. hjälp det låter som två stenar tycker jag!
    hur känns dina bröst annars? mjuka? hårda?
    hur lång tid har gått sen din op nu??när började dina mjukna? när la sig svullnaden??
    Många frågor.. hoppas det är okej med dig.
    tänker på dig!
    KRAM!

• cockie

enystersyster!

..använde du någon sportopp i början? (isåfall, hur länge??)

• gumsan_

Hejsan!=)
    Är det någon här som har opererats på plastikkirurgiska institutet?

Svar på tråden Bröstförstoring (3)