Bröstförstoring (3)
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
Just_me:
Jag tycker absolut du ska gå på din känsla o ta Citadell.
Mina bröst är hur mjuka som helst och framför allt skit snygga o det är en mycket bra klinik .
Men visst blir man förvirrad i denna djungel.
Miiia..
Du e ju så nyopererad ännu,det är ju långt kvar till det "färdiga" resultatet än.Ta det lugnt och försök att inte oroa dig:)
Inamed har två "mjukhetsgrader". Den vanliga samt den mjukare soft touch.
Tack till algit och vioola
Det värmer att det släpper men det känns ändå fördjä-ligt nu..... Det sjuka är att jag börjat få så himla ont i skulderbladen, värken sitter i även på dagtid. Känner mig som 97
Kan ligga en liten stund på sidan, går dock bättre på hö än på vänster.
Kramiz Alex
pyret78:
Okeej, bra! De ser faktiskt lite bättre ut redan nu =) Fast är riktigt orolig för att de ska bli för stora:S Har inte sagt till någon förutom min mamma, bror och pojkvän att jag ska göra.. så hoppas de inte blir som en chock för omgivningen sen :)
AlexandraW:
Hej.. tänkte bara fråga när du gjorde dina bröst?
Kram
Swing
Det jag menade med att Inamed har bara en variant av sina är just det att de har bara ett implantat i soft touch och det andra är det gamla vanliga gelehallonet som upplevs väldigt hårt som suddgummi konsistensen.
Kram
Miiia!
där ser du,lite tålamod så blir det bra ska du se!:)
De kommer vara svullna nu ett tag och du kommer båda av ovanan och svullnaden att uppleva dem som större.Men du tänker nog mest på det själv.
Var stolt över dina nya tillgångar, som du längat och kämpat för istället!
låt folk tycka vad de vill..
KRAM
Miia!
Op mig den 14 dec i år. Att ha ont gör mig inget, men att inte kunna sova ordentligt och ha ont i skulderbladen på dagtid känns olustigt
Alex
Kan någon förklara skillnaden på de olika implantaten för mig tex soft touch verkar ju vara det som de flesta vill ha varför?? Är det samma som geléhallon? Jag kommer att använda www.inamed.com någon som har erfarenhet av dem?
Kram Charlotte