• Swing

Bröstförstoring (3)

Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!

• Svar på tråden Bröstförstoring (3)
  • EnYsterSyster

Till alla

Idag är mina tuttar 4 veckor gamla. Min doktor sa att de skulle vara rejält mjukare efter 4 veckor (sa hon när jag ringde efter 1½ vecka, då var de stenhårda). Visst är de mjukare nu, men inte så som jag vill ha dem...... Ni som har gelehallon, stör ni er på hårdheten ? Tror ni de bli mjukare ?

Hur ska det gå i jul med allt släktkramande, bara de inte känns som gummibollar....

• vioola

Hejsan Saara

Vill bara önska dig lycka till!!!

Kram

• _lou_

delighted.
    ja, missförstå mig rätt :) Det enda som hindrar mig nu är pengarna.. kommer ta ett lån men känns osmart då jag ska studera, men grejen är ju den att trivs man inte med sig själv så e det svårt att koncentrera sig på annat.. Vet att jag också kommer operera mig en dag, så vill göra det nu, innan sommaren, så man kan njuta sen över att ha gjort det och vara nöjd. vad kul för dig att du fått din operation bokad! vart ska du göra det, och vad ska du lägga in? Vilken storlek?

• algit

EnYsterSyster:
    Tålamod det tar tid längre än 4 veckor,och även om man tycker att nu är de mjuka efter tex 2mån så blir de mjukare hela tiden så tyvärr tålamod.

• algit

Hahaha missade de med släkten du får väl hålla dem på avstånd lite.

• Delighted

_lou_

Jag forstar dig, prioriteringar helt enkelt. Jag vet ju inte riktigt din sits, men jag tog en sommar och jobbade stenhart i hop pengarna. For, jag kanner att jag inte vill ha ett lan hangande over mig. Men, om du inte har den mojligheten sa tycker jag definitift att du ska ta ett lan! Jag ska inte heller borja plugga pa ett tag. Men jag kanner bara att, jag kan inte fortsatta utan denna operatoin. Den kommer ta mig framat, och det hammar mig att kanna so jag gor nu. Och kanske det hammar dig, coh ditt studentliv ocksa!

Aja, Jag ska operera mig pa Kosmetik Kirurgi, och min kirurg heter Avni. Han verkar toppen, och vi kom valdigt bra overens! Jag ska nog, om mojligt lagga in runt 450 cc. Jag ar ganska tunn upptill, men har anda hofter (typ, paron formad) sa, en storre strl skulle passa mig. Kanske High profile, vet inte.. :)

Vad tanker du kring allt sadant?

• Delighted

Jengirl,

jag mailade min lakare igar, och han sa att det var ok! Men, hur kandes det? Made du bra, och boobsen var okej vid det laget? Och, var du orolig for fula arr etc? tack sa mycket for ditt svar. Idag har jag fatt tva positiva svar pa samma fraga, sa, lite narmare Florida :)

• Delighted

Sara23,

hur mar du? En snabb fraga, jag mailade kkab idag och fragade lite anganede flygning och sol och bad. da svarade dem att jag inte skulle ha en tajt sport topp pa mig efterat, utan nagon tunn sak. Stammer detta? Eller missuppfattade jag bara mailet? Har du blivit radd sport bh??

Kramar!

• Jengirl

Delighted

Jo jag mådde bra, men klart att det kändes lite knepigt. Jag vågade knappt bada.. Och jag hade ofta en tröja över ärren också . Jag kunde inte heller ligga hursomhelst på stranden, bara på rygg typ, var ju fortfarande lite stel så att säga.. . Och JA klart jag var rädd för fula ärr när solen stekte på.. Men det är jag fortfarande idag, . Men bara man skyddar dom ordentligt, så tror jag inte det är någon fara..

• EnYsterSyster

algit

Tack för svaret, jag blir inte lessen om det tar tid. Tvärtom. Jag ville bara höra att det här inte är slutresultatet. Tuttarna har hela vintern och våren på sej att mjukna och hänga till sej innan badsäsongen !

Svar på tråden Bröstförstoring (3)