Bröstförstoring (3)
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
Tjingeling Linda!
Har ankarärr på ena bröstet då det lyftes ca 3-4 cm. När det gäller Bh storlek så låg jag för 1 år sedan på välfylld C, har gått ner 27 kg och fyllde innan op en B Nu törs jag inte ens gissa är ju rätt svullet, tror jag
Men det får ej plats i en C snarare en D tror jag.......
Sambon säger dock att jag aldrig har haft så stora bröst under vår tid tillsammans som jag har nu Det kommer att bli snyggt utan att vara vulgärt!!!!!!!!!
Min dotter som är 15 tittade på mig ikväll, iförd en tajt polo å en kofta, såg när jag tog av mig koftan, blev för varmt, så utbrast hon spontant..... vilka bomber du har fått morsan....
Jag är nog nöjd.......
Kramiz på Er alla å go natt
Rat
Det har blivit bättre med bröstvårtorna ! De är fortfarande känsliga vid beröring men gör inte ont längre. Åh, så skönt ! Jag var orolig för detta och blev så trött av smärtan.
Jag har bara betalat för första konsultationen vid min första op (har gjort en fettsugning). Gick på en konsultation vid min bröstförstoring, blev dock erbjuden en till eftersom jag var så osäker över implantatval. Löste dock detta per telefon. Opererade mej på Plastikkirurggruppen, dr Gabriella Sellman, Stockholm. Anatomiska gelehallon McGhan´s MM 215 g soft touch. Imorgon är det 4 veckor sen.
Hoppas dock att resultatet blir lite bättre. De är fortfarande lite hårda och lite för "toppiga". Vill ha lite mer hängande bröst.
Tjingeling Lou!
Är rätt nyop och kan direkt säga att du INTE kan köra själv
Du får inte heller köra bil första veckan, sa de till mig ialla fall. Sen är det individuellt från pers till pers. Det kan ta allt från 1 till 2 veckor innan du klarar av att köra igen.
Du kan inte hålla armarna i en viss vinkel för känns det som att huden ska spricka.
Se till att nån kör dit dig, du blir kvar en natt troligtvis, men kolla upp det. Där jag op mig skulle man vara kvar en natt för säkerhetsskull, min vännina som op sig en vecka innan mig på en annan klinik fick åka hem samma dag. Sedan hämtar nån dig när det är dax att åka hem. Tåg går nog oxkså bra för du har ju värktab, men kör EJ SJÄLV.
Lycka till å kramiz/Alex
74an!!!!!!!
När du läser detta så har du kommit hem och förhoppningsvis har allt gått bra.
En julklapp till din man ..... Han behöver ej vänta till påsk Med försiktighet å lite fantasi går det MYCKET tidigare
vet att du ej tror mig men så är det
Du har ju läst våra skräckhistorier så du vet vad som väntar de närmaste dagarna
Hoppas allt har gått bra och att du är nöjd med resultatet.
Kramiz Alex
Till alla
Mitt ena bröst sitter aningen längre ner än det andra om man mäter vid bröstvecket (kanske 1-1½ cm), syns utan BH om man tittar noga. Kan bero på att jag "tryckte till" hårt på det bröstet precis när jag var nyopererad för det kändes så knöligt (korkat, jag vet). I "ovankant" av brösten syns det inte, bara om man jämför bröstveckens höjd med varandra. Vad tycker ni jag ska göra åt det ? Är det tillräckligt för omoperation ? Jag vet att det är för tidigt att säga nu, jag bara funderar. Vill att det ska bli perfekt, ju.....
EnYsterSyster
Har också samma problem som dig! Mitt ena bröst är också ca 1,5cm längre ner än det andra. Har varit så ända sedanjag opererademig för 4 år sedan. Har gått och varit småirritrad över det hela tiden men först nu har jag bestämt mig för att göra om det.
Det är ju som redan vet en hel del risker med operationer och det kan ju bli större "fel" än en nivåskillnad på nån cm. Det kan bli kapselbildning, infektioner,fulare ärr mm.
Så vänta ett bra tag innan du bestämmer dig för att göra om din operation, kanske är det bara nu som du irriterar dig på skillnaden.
Om du är ganska nyopererad kan du ju även ha turen att det andra också "halkar ner" i samma höjd.
Kram kram
Maandy
Tack för ditt svar ! Jag tänker precis som du. Om de läker snyggt utan kapselbildning ska man nog akta sej noga för att göra om dem. De ska ju ändå "göras om" med tiden, jag är under 40.
vioola:
Jag har efter op. 70 F det är den perfekta storleken för mej.
Har lyckats att hitta en sån.
Lite lättare med 75 E men de blir för stora runt om efter ett tag.
På nätet tycker jag att det aldrig finns de storlekarna .Bästa är att gå till special bh affärer de kan beställa hem jag har hittat en sån hon beställer hem udda storlekar.
_lou_
Jag har opererat mig hos KKAB i Falköping (det är där de utför sina operationer). Så har du någon fråga är det bara att skicka :)
Kram
EnYsterSyster
Jag hade oxå så, det är nog väldigt vanligt. Ser man på bilderna på Viktoriaklinikens hemsida så är det många som har så faktiskt.
Förstår dig dock. Jag hade lika dant och det var en bidragande faktor till att jag tog ut mina implantat. Det bröstet hänger tyvärr fortfarande lite nedanför, pga att det blev uttänjt av implantatet. Så ska man placera om dem ska man nog göra det INNAN bröstet fått sin form efter implantatet.
Tror dock att alla är lite osymetriska men att det inte syns lika mycket före man lägger in implantat.
Min svåger tycker att fejkbröst är skifula för att de pekar åt alla möjliga håll och aldrig är symetriska. Det tror jag är pga att den egna asymetrin blir mer påtaglig när man lägger in ett implantat.