• Swing

Bröstförstoring (3)

Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!

• Svar på tråden Bröstförstoring (3)
  • Rat

EnYsterSyster

Vad skönt att höra att smärtan avtagit. Tänk att det redan gått en mån. sen du opererade dig. Tyckte det var alldeles nyligen. Fast tiden går kanske inte lika fort när man har ont kan jag tänka mig

Tänker på det där med nivåskillnaden. Fanns den innan operationen också eller tänkte du kanske inte så mycket på det då?
    Det finns ju nästan alltid lite skillnad mellan brösten.
    Mitt ena hänger också ca 1,5 cm längre ner (sonens favoritbröst). Bara det inte blir värre efter operationen så det blir 3 cm skillnad!!!!Fy vad trist det skulle vara
    Jag vet...jag är en sån som tar ut eländet i förskott, men det är väl mitt sätt att förbereda mig i fall ngt går på tok.

Kram och hoppas du blir supernöjd till slut

• Swing

Om ena bröstet hänger bara ett par cm längre ner än det andra kan man göra ett litet lyft (vid förstoringen) genom att ta bort lite hud ovanför ena bröstvårtan. Man får ett drygt halvcirkelrunt ärr som knappt brukar synas.

• Åhsa

Hej allihopa!
    Jag är ny här, och har några frågor till er som gjort bröstförstoring...Funderar själv på att göra en, men jag är student och har precis fått avslag på ett lån jag sökte,,,snyft...någon mer som är student? Hur fick ni lån, eller sparade ni?
    Åhsa

• _lou_

Måste bara fråga? Hur lång tid tog det innan ni bestämde er för att göra en operation från det att ni kom på ideen? Är det något ni önskar ni gjort annorlunda? Typ storlek eller så...

• _lou_

Hej åhsa. Jag har inte opererat mig än men jag vill, jag ska börja studera nu så jag har en person som går i god för mig så att jag kan låna pengar. spara pengar i förväg är tyvärr inte min grej...

• vioola

Hejsan Åhsa

Jag tog ett studentlån hos nordea, det var inga problem alls, de frågade inte ens vad jag skulle ha det till. Man får låna upp till 20 000.

Först gick jag till SEB, hade mailat dem flera gånger ifall det skulle gå, men när jag väl var där började de krångla med mig..

Så mitt råd är alltså att du ska gå till nordea och skaffa ett studentpaket och ta lån, det borde inte vara några problem.

Kram

• Åhsa

Hej vioola och _lou_, tack för era svar! Då ska jag genast ringa till nordea! Eller det blir nog imorgon... Ansökte om ett lån på 30 000, men det gick inte...men 20 000 kanske är lättare, jag hoppas det iaf..Tack än en gång, kanske kommer med fler frågor om det är okej..
    _lou_,, spara är inte min grej heller....tyvärr..
    kram på er

• EnYsterSyster

Rat

Jag upplevde inte att nivåskillnaden fanns innan, men man blir superpetig efteråt och det är man inte innan så jag vet inte. Jag tror mest det är jag som tänker på det. Med BH/bikini tror jag inte det syns.

• cockie

Hej Hej på er :)

Nån som vet?!?!

Tänkte bara höra med någon som vet, för jag vill verkligen inte att något ska gå galet nu innan Op !
    Ska operera mig nästa vecka, den 27, men till frågan, törs man dricka någon alkohol på juldagen då? Är bjuden på festligheter men ska det vara alkoholfritt eller inte? ;) Jag har ingen koll alls på det...
    Vad tror ni?
    Kram till er!

• pickolina

cockie

Det borde inte vara några problem, alkoholen ska ha gått ur kroppen innan dess. Fast jag skulle nog inte riskera något om jag vore dig, så jag skulle ta det säkra före det osäkra och skippa alkoholen.

Svar på tråden Bröstförstoring (3)