BT-träff-Stockholm- 2006 brudar del.2
Då våran gamla tråd har spärrats kommer här en nytråd för oss sthlm brudar =)
Då våran gamla tråd har spärrats kommer här en nytråd för oss sthlm brudar =)
Hejsan,
Ny här, eller rättare sagt, jag har läst här ett tag men inte varit aktiv. Skall gifta mig 060909
Såg att jag just missat en träff men följer gärna med på nästa.
Avundsjuk men glad för er för en trevlig gårdagskväll... Och snuvig...
anna lokatt:
Kul att höra att du redan planerar fler besök här! Det var verkligen kul att se vem du var. Har lockarna i håret hållit i sig? De var hemskt fina! :)
_sus_:
Visst är det helt obegripligt med bakfylla - ibland två glas och hela dagen efter är förstörd, och ibland en ganska rejäl kväll och helt ok dagen-efter. Jag förstår ingenting! ;)
Lilltrolle:
Välkommen hit till vår galna del av världen! Du får mer än gärna följa med när det blir träff igen. Vi har en annan tråd vi brukar hålla till i också, den hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m1161115.html. Join the Zillas! :D
micropop:
det måste ha vart en sjuhe... läggningsvätska hon sprejade på, för jo då, en del av lockarna sitter fortfarande i! (och då har jag alltså sovit i dem två nätter)
överväger att blåsa en del av pluttens barnbidrag på en sån locktång...
Hallå tjejer!
TACK för en kanon trevlig kväll!
Är nu i Toronto och det var inte sååååå roligt när klockan ringde 03.50 lördagmorgon :)
Men nu är jag hos min prins som hade dagen till ära köpt lite moet chandon till oss :D
Trött är jag också, nu dags för en tur till hotellets ljuva frukostservering!!
Vi höres!!! :D
sunshine:
skönt att höra att du e på plats... lite orolig för den tidiga väckningen liksom..
hoppas ni får det mysigt..
jag ska åka och hämta min kärlek nu.... (äntligen...)
ha det gott alla så hörs vi under veckan..
lilltrolle:
välkommen :D
ju fler vi är desto roligare..
Ja,,,då har jag också vaknat. Glad och pigg dagen efter på jobbet. Har spa:at lite på jobbet innan jag åkte hem,,,helt ok avslut:)
sus: (obs! uttal [suss])
hittade du din sminkväska?
...lite roligt att ha ett ansikte till alla sköna namn här på forumet..tack för senast!
eller kanske inte bara ett ansikte..ja ehum.
välkommen lilltrolle!
Hej alla blivande brudar,
Har fått tips av min nygifta lillasyster om BT forumet och är imponerad av hur mycket klokskap och idéer det finns att tillgå kring detta med bröllop...!!!
Är nyss hemkommen från Sardinien där min käraste gick ner på knä och friade vid havet på Costa Smeralda. Vi går fortfarande runt i ett rosa lyckorus men har nu börjat börjat planera så smått för bröllop nästa år. Vi har inte bestämt varken när eller hur men det lutar åt september och någonstans i Stockholmstrakten för ca 80-100 personer.
Vore därför kul att vara med på detta forum och få lite råd och tips samt kunna vara med på någon träff framöver.
Har även postat detta inlägg på Bridezillas International då båda dessa trådare verkade vara lokaliserade till Stockholm m omnejd...
Höres och ha det bra alla!
Rosita_L,
Välkommen hit!! Har ni börjat planera nånting än då?