• Maya K

BT-träff-Stockholm- 2006 brudar del.2

Då våran gamla tråd har spärrats kommer här en nytråd för oss sthlm brudar =)

• Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar del.2
  • coolcat

Här är den senaste listan jag hittade, men jag har för mig att annaglitter också ska med väl?

vingottning, fre 9/9 Mosebacke, ca 17.30 ?
    1/ anna lokatt (med plutt)
    2/ sunshine girl (utan plutt)
    3/ coolcat
    4/ micropop
    5/ sus
    6/ pinkhippo
    7/ junibrud2006
    8/ ?

• micropop

annaglitter:
    Ville bara skicka en kram till dig! :)

• micropop

annaglitter:
    Hmm, den glada smileyn var väl inte riktigt på sin plats där... Men jag hoppas verkligen att din morfar återhämtar sig och att ni tar hand om varandra i familjen. *STOR KRAM*

• coolcat

annaglitter:
    Säger som många andra, ta vara på tiden med din mormor och morfar. Kom tillbaks till BT när du har lust och ork. Skickar en styrkekram!

• annaglitter

Hej tjejer
    Jag är tillbaka i Stockholm nu. Morfar är väldigt gammal och kroppen orkar inte mer. Läkaren säger att de inte vet hur mycket tid han har kvar, det kan ske i morgon och det kan ta längre tid men om en månad är det nog för sent. Det finns 5 barn och sen barnbarn och barnbarnsbarn. Morfar fick se henne, barnbarnsbarnet igår. Han var så lycklig!
    Han är ju som sagt gammal så det är ju inte en chock men lilla mormor har nog inte förstått ännu och min mamma och hennes syskon är alla väldigt förvirrade.
    Allt känns jobbigt just nu bara. Jag börjar skolan på måndag med allt vad det innebär *allt känns bara jobbigt*

Tack alla för ert stöd.

• madelyn

ananglitter,

Skickar en stödkram!

• lokatt

efter att ha insett att jag är utsatt för en konspiration här hemma känner jag mig tvingad att göra följande ändring i listan:

vingottning, fre 9/9 Mosebacke, ca 17.30 ?
    1/ anna lokatt (UTAN plutt)
    2/ sunshine girl
    3/ coolcat
    4/ micropop
    5/ sus
    6/ pinkhippo
    7/ junibrud2006
    8/ ?

• Sunshine Girl

Åhååå.... Ska fröken Lokatt "rocka loss" utan plutten ;o)

• lokatt

mja...
    min ömma moder protesterade hejvilt när jag sa att han skulle med, och fästmannen... tja, han sa att jag _självklart_ fick ta med honom, men... och det där men-et sa mängder... liksom alla orsaker han kom på varför det skulle vra jobbigt för mig att ha plutten med - vilket då inte aaalls hade att göra med hans egen känsla av saknad när plutten är borta. och tyvärr lär jag ju hålla med om att plutten troligen inte skulle ha så kul att sitta still på mosebacke... inte efter första kvarten iaf...

• Sunshine Girl

hahahaha är benägen att hålla med ;)
    Kan inte direkt se att Plutten skulle uppskatta shopping, mosebacke och allmänst kring strosande i stan när han kan vara hemma och leka med allt som han brukar :)

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar del.2