• Maya K

BT-träff-Stockholm- 2006 brudar del.2

Då våran gamla tråd har spärrats kommer här en nytråd för oss sthlm brudar =)

• Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar del.2
  • pinkhippo

Vår tråd måste poppas upp lite, nu var det länge sedan vi hördes tjejer!
    Själv tror jag att jag har bestämt plats äntligen :),,,det blir nog Graninge stiftsgård. Puuuh äntligen kan jag börja planera. Jag är lite rädd för datumet däremot 9 sep tänk om det är kallt eller regnar vi som tänkte ha utomhusvigsel,,,men`, men, alla andra datum var ju upptagna. Hur går det för er tjejer, med planeringen?????

• madelyn

pinkhippo,

Vad kul att drar liv i tråden
    Vi har oxå bestämt oss nu, vad gäller festlokal- det blir Skepparholmen! Känns jättebra faktiskt!

• pinkhippo

madelyn:
    åh vad roligt att det blev skeppis. Jag var på väg dit för att titta ett tag, den platsen har jag också haft i tankarna. Hur många blir ni? har för mig att de hade hyfsade priser faktiskt. Graninge är för mig egentligen i högsta laget ca 8oo/person

• pinkhippo

men jag vill verkligen ha en plats att utgå ifrån nu, så jag kan börja med resten av planeringen snart:)

• _sus_

ja e sjuk och har jätte tråkigt... vad gör alla?!

• madelyn

pinkhippo,

Ja det känns jättebra! Vi blir förmodligen ca 80 pers- kanske eftersläpp sen oxå (har inte bestämt det ännu).
    Priserna är helt ok oxå. Ca 750 kr/person.

• pinkhippo

_sus_
    stackars e du sjuk,,,krya på dig gumman!

madelyn:
    Ja de e ung som våra priser, vad roligt. jag ville ha ett ställe som hade sjöutsikt och det har ju skepparholmen också, e så vackert då,,ska ni ha utomhusvigsel?

• madelyn

pinkhippo,

Nope, ingen utomhusvigsel- jag hade gärna velat men vågar inte lita på svenska vädret...

• pinkhippo

Jo jag förstår dig det är ju en risk, ska ni vara i kyrkan?

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar del.2