BT-träff-Stockholm- 2006 brudar del.2
Då våran gamla tråd har spärrats kommer här en nytråd för oss sthlm brudar =)
Då våran gamla tråd har spärrats kommer här en nytråd för oss sthlm brudar =)
madelyn, jo preciiiiiis :D
Det är helt sjukt egentligen, jag har tänkt ganska så mycket på din dröm sen jag hörde om den och du och jag "analyserade" lite kring den. Fyyyy vad stressad jag blev!!! Alla dessa "tänk om" varianter som dök upp! Tänk om ringen glöms hemma, tänk om hårfrissan inte dyker upp, tänk om jag snubblar på matten i kyrkan, tänk musikerna inte är på plats, tänk om det är trafikstockning och vi inte kommer fram... Ja listan kan ju fortsätta i det oändliga. Sen så vet jag ju också att om något händer så kan jag ändå inte påverka det men tänk om.........
Sunshine Girl,
Ja jag tror att man får nog acceptera att visst kommer nånting gå snett- men förhoppningvis är det nånting som inte gör direkt mkt om det går fel
ush på er kom precis på vad jag drömde i natt.............
jag ryser bara jag tänker på det...
* mitt smnk bestod a svart krigsmålning.. precis innan vi skulle in i kyrkan kommer jag på att jag har varken blommor eller nån håruppsättning... jag ringer min frisör men hon är upptagen på nån utbildning så hon kan inte komma.. hon hade GLÖMT datumet.. min florist var bara borta.. så jag bestämde mig för att fixa smink och sånt själv.. stod och skrubbade ansiktet ( var svart överallt..)
sen ringde min andra halva och väckte mig (tack och lov)och talade om att han var framme i gbg....
uch vad ni smittar....
_sus_, *asg*
Jag skyller allt på madelyn :D :D :D
_sus_ och Sunshine Girl,
Ja det verkar som att jag smittar av mig
Men jag tror nog att man måste vara lite bridezilla för att överhuvudtaget kunna drömma såna här drömmar redan nu
eller vad säger ni?
madelyn, lite 'rå
Hahaha
Då har jag hittat hit då Eftersom det är ganska många som vill hänga med föreslår jag vi väljer någon mysig restasurang med god mat o kanske lite vin...Vad sägs om det tjejer?
ehm... lilla-Angelina:
inte för att vara sån, men du tror inte att det är den vi ska vara hos som ska bestämma om vi inte får plats?
lilla-Angelina, vad kul att du har hittat hit!
Du är mer än välkommen med på vår "vingottningskväll" den 28 okt.
Vi kommer att knytis och jag kommer att göra nåt enkelt att äta.
Eftersom våra träffar brukar ha en hel del "deltagare" så var jag medveten om det och plats finns det gott om hemma hos oss. Däremot så får du mer än gärna fixa vår nästa träff!
Vingottning den 28 oktober hemma hos Sunshine (alla tar med egen dryck )
Deltagare:
Sunshine Girl
Junibrud 2006
Anna Lokatt
_sus_ (om vi ej åker bort)
Annaglitter vill, vill, vill (hoppas hon kan)
Gable
Micropop
pinkhippo (ej helt klart än, hoppas)
coolcat (förhoppningsvis)