• Maya K

BT-träff-Stockholm- 2006 brudar del.2

Då våran gamla tråd har spärrats kommer här en nytråd för oss sthlm brudar =)

• Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar del.2
  • Lilltrolle

Sunshine girl:
    *s* En smiley hatt - DEN vill jag gärna se!! Jag har ju bara gått på gravidträffar förut - lite lättare då, det är ju inte såååå vanligt att ett gäng höggravid träffas samtidigt *L*

Nompan: vill inte berätta för mkt så här på nätet ännu då sambon endast har talat om för sin bestman att vi skall gifta oss. Men så fort han har pratat med sina vänner så kommer jag ut ur garderoben!

• Sunshine Girl

Lilltrolle,
    Jag tar med mig smiley hatten :D :D :D
    Då kan du INTE missa oss *hihihihi*

• Here comes the bride!

Tack Gable!

Jasså, det var inte svårare än så :)
    Då ska nog till och med jag hitta trots mitt urusla lokalsinne!

• Sunshine Girl

Here comes the bride!, sen kommer du att se oss i och med min fiiiiiiin smiley hatt :D

• Here comes the bride!

Ja det är ju värt att komma bara för få se den!!!

• Maya K

God morgon tjejer.
    Jag ser att ni är aktiva med träffar osv. vad roligt. Ja.. nu undrar ni säkert vart jag håller hus. Är så upptagen med mycket alltid efter jobbet så att det är alltid någonting som hamnar i kläm.
    Just nu har jag fått ett nytt jobb (IGEN) men det är inom samma företag. Nu har jag äntligen fått ett jobb som jag har pluggat till. Kommer att börja jobba på ekonomiavdelningen och vara företagets ansikte utåt när det gäller fakturor och kundreskontra osv. Kommer att få de svåraste fakturafrågorna och kommer att ha ansvar för att de på kundtjänsten lär sig olika system som man hittar fakturor osv.
    Annars så har inget speciellt hänt inom bröllopsfronten fastän det nu bara är 10 månader kvar till vårt bröllop Tiden går så himla fort och jag börjar redan fundera på vad jag måste göra här näst osv. Ska idag in till stan för att köpa papper och sidenband till våra kort. som vi ska göra.. måste nog börja göra dem snart och börja fundera på vilken info vi ska ha med korten osv.
    Sen så vet jag (ovanligt ) inte vart jag ska fixa min klänning.. hmm.. hahah.. aja.. det visar sig i sista minuten. Måste även ta och boka frisör osv.. men det har jag redan klart tror jag =) måste ju boka till mina tärnor med. heh.. aja..
    Nu blev detta långt.

Jag bokar också in mig på BT-träffen så att jag får träffa er igen. Slutar kl. 17 men kan bara inne i stan vid 17.30-18 tiden så jag kommer till cafét.

• Maya K

BT-fika
    Tisdag 11 oktober, 17.00 på Coffeehouse by George, Odenplan

1. micropop
    2. Sunshine Girl (älskar deras chokladmousse tårta )
    3. madelyn
    4. Annaglitter
    5. lilltrolle
    6. Nompan (som hopppas att hon kan)
    7. Here comes the bride! (kommer dock lite senare)
    8. Maya_K (kommer högst EN timma senare)

• annaglitter

BT-fika

1. micropop
    3. madelyn
    4. Annaglitter kommer också lite senare då bussen från Uppsala tar sån tid...
    5. lilltrolle
    8. Maya_K (kommer högst EN timma senare)

• lilla-Angelina

Hänger gärna med!Jag och min älskling var på Ängby slott idag. Sååå romantiskt.Det verkade kanon men väldigt fullbokat!Hoppas hoppas..Får svar på tisdag.

BT-fika

1. micropop
    3. madelyn
    4. Annaglitter kommer också lite senare då bussen från Uppsala tar sån tid...
    5. lilltrolle
    8. Maya_K (kommer högst EN timma senare
    9. Lilla-Angelina

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar del.2