• Maya K

BT-träff-Stockholm- 2006 brudar del.2

Då våran gamla tråd har spärrats kommer här en nytråd för oss sthlm brudar =)

• Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar del.2
  • coolcat

pinkhippo - jag har inte hunnit svara. Vad roligt att ni (nog) har bestämt er. Det brukar faktiskt vara fint väder i början av september, så jag skulle inte vara alltför orolig!

Vi har också bokat och bestämt nu. Det blir Husby-Rekarne församlingsgård i Eskilstuna som var superfin. 29 juli fick vi ta, för där var också mkt uppbokat. Men högsommarbröllop känns bara bättre och bättre (jämfört med maj).

• Sunshine Girl

Heeeeeeeeeeeeeeeeeej på er!
    Vad gör ni, hur går det? Något nytt att berätta? :D
    _sus_ hoppas du mår bättre nu efter de goda bakelserna ;)

• pinkhippo

Coolcat:
    jag hopps verkligen att vädret i sep är bättre nästa år än vad det var i år. jag har också hellre högsommarbröllop än försommar. Vad roligt att ni spikat datum.:) Har du planerat ngt mer?

• madelyn

pinkhippo,

Japp det blir kyrkan! Mysiga Allhelgonakyrkan på Söder

Inatt hade jag en sån där härlig bröllopsmardröm (en sån som gör att man känner sig som en riktig bridezilla )
    Jag drömde att precis ALLT gick fel. Tex när vi kom fram till kyrkan så var det inte rätt kyrka- vi fick ta den iaf. Fotografen glömde bort oss och kunde inte komma. Jag hade ingen klänning.
    Jag och min m2b åkte iväg för att fota oss och missade hela festen.. suck- vaknade och kände mig snuvad på hela bröllopet- gud vad knasig man är

• Sunshine Girl

madelyn, *fnissar* usch den påminner om min den där drömmen jag hade... Turkosklänning, flyghangar ombyggd till motorcykel... HUGA!
    Visst är det skönt när man vakna sen :)

• madelyn

Sunshine Girl,

Haha ja du och jag verkar ta priset vad gäller knasiga bröllopsmardrömmar
    Men jag kände mig bara olustig när jag vaknade, helt snuvad på det härliga bröllopjag/vi planerat!
    Min m2b skrattade däremot så han grät när han hörde om drömmen- den är verkligen hur knasig som helst.

• Sunshine Girl

madelyn, åååh då är det ju inte riktigt lika kul om drömmen "satt kvar" menar jag :(
    Men nu kan du väl skratta åt den? Åh andra sidan... Din dröm kanske ska ge oss alla en tankeställare... Hur mycket tid lägger vi ner? Hur höga förväntningar har vi? För tänk på din dröm verklligen "snuvad på konfekten"
    Näeee USCH FY DIG sådana drömmar får du inte ha... Nu måste jag genast hitta på något att planera :D :D :D

• madelyn

Sunshine Girl,

Ja det ligger nåt i vad du säger- åtminstone fick jag en liten tankeställare... iof vet jag sen innan att det inte alltid blir bäst bara för att man planerar lååååångt i förväg och in i minsta detalj.
    Nu måste jag fortsätta med min planering

• madelyn

Sunshine Girl,

Fina smileys

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar del.2