BT-träff-Stockholm- 2006 brudar del.2
Då våran gamla tråd har spärrats kommer här en nytråd för oss sthlm brudar =)
Då våran gamla tråd har spärrats kommer här en nytråd för oss sthlm brudar =)
Såååå det är redan tisdag :D :D :D
Snart är det dags för:
vingottning, fre 9/9 Mosebacke, ca 17.30 ?
1/ anna lokatt (UTAN plutt)
2/ sunshine girl
3/ coolcat
4/ micropop
5/ sus
6/ pinkhippo
7/ junibrud2006
8/ ?
Är det några uppdateringar?
En fniss attack på jobbet råkade jag ut för nyss...
Kommer ni ihåg tjejen med såpbubblorna?
Jag hämtar den obiligatoriska koppen med kaffe när jag ser ett gäng såpbubblor (av samma sort som vi fick prov ex på) sen ser jag en en intervju som är uppsatt ovanför... Det var tjejen som gav oss prov ex'en... Tydligen så är det hennes företag och hon jobbar på samma företag som mig och har såpbubblorna vid sidan av *hihihihi*
Kanske inte så jätteroligt... men det tilltalade min humor denna knasiga morgon.
Måste ju även berätta att jag åkte pendeltåget imorse En upplevelse! Det var varm, kvavt, en jäkla massa ljud, inga fönster öppna och alla står som packade sillar... DÅ ser jag en reklamskylt "Är inte det här precis som en dålig konferens? Det är bullrigt och kvavt och du längtar bara hem...". Jag kom på mig själv med att nicka och började att skratta :D
Den var klockren!!!
Uppdatering:
Vingottning, fre 9/9 Mosebacke, ca 17.30 ?
1/ anna lokatt (UTAN plutt)
2/ sunshine girl
3/ coolcat
4/ micropop
5/ sus
6/ pinkhippo
7/
8/
hej brudar det har varit fullt upp nu.. men jag ser fram emot vingottningen på fredag..
jag ska träna lite innan, mitt pass börjar 16.30 så jag kommer ca 18.30 till mosebacke..
om ni av konstiga skäl skulle byta plats så räknar jag med att ni meddelar mig :D
Ok brudar, då var det snart dags. Tänkte bara kolla ungefär vilken tid vi skulle ses, Jag ska jobba på morgonen...men såg till att jag får kvällen ledig för vår vingottning. Stämmer tiden 17.30???
Jag har ju några nummer att ringa annars:)
ses snart
exakt! snart snart snart...! undrar bara, jag som då hittar till typ två ställen i sthlm utan karta - och inget av dem är mosebacke bar, lovar - jag skulle behöva veta lite riktning... mao: vilken t-banestation hoppar jag av vid, eller är det till fots som gäller?
a - med lokalsinne som en berusad yeti i sahara...
pinkhippo - tiden stämmer :)
Anna, jag mailar dig om vart du ska ;)
Hej på er!
Har haft några hektiska (men roliga) dagar, så jag har inte hunnit hit till BT. (Jag vet, jag ska bli bättre på att prioritera ;))
Tänkte bara säga att jag fortfarande planerar att träffa er på Mosebacke imorgon vid 17.30. Jag ringer någon när jag kommer så jag hittar er. Vi ses! :)
Jag kommer inte hinna till 17.30, räkna med att jag kommer vid 18-18.30. Jag ringer micropop eller pinkhippo om ni inte är kvar på Mosebacke.
Vi ses.
ses i morgon
:D :D :D