• Maya K

BT-träff-Stockholm- 2006 brudar del.2

Då våran gamla tråd har spärrats kommer här en nytråd för oss sthlm brudar =)

• Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar del.2
  • pinkhippo

Här var det lungt idag...mycket trevligt väder däremot sitter och solar på balkongen just nu:)

...Jag försöker också boka en lokal här ute i Nacka där jag bor och har försökt göra det i 2 månader nu..men de hör aldrig av sig...blir så trött..de säger bara att man kan boka platsen för bröllop men vägrar höra av sig ang datumet..

• Sweety

pinkhippo: Vad är det för lokal? Det låter lite oprofessionellt. Har de ingen kalender? Säg att ni måste boka nu annars tar ni en annan lokal.

• pinkhippo

Ja du har rätt, ska faktiskt säga till dem nästa gång..det är som en kursgård som ligger vid skuru i Nacka.

• pinkhippo

Sweety:
    Jag fick äntligen tag på dem till sist och då säger de att de inte har någon almanacka för nästa år än, men att det säkert kommer att gå bra med det datumet jag ville ha...känns lite osäkert om jag vågar räkna med det stället...trist

• annaglitter

Hej tjejer!
    Jag har vart hos min mormor sen i helgen. Morfar ligger på sjukhus hjärtIVA och kommer nog inte därifrån. Allt tumlar runt i huvet. Men nu vet ni iallafall varför jag inte vart här inne på ett par dar

• madelyn

annaglitter,

Usch, vad jobbigt för er! Vad har hänt din morfar?

Skickar en kram till dig!

• pinkhippo

Annglitter:
    Tycker synd om dig och din morfar. Men man vet aldrig hur det blir. Försök att vara hos honom så mycket du kan, mycket mer kan du ju inte göra. Har själv en pappa som har fått 7 hjärtinfarkter och en hjärninfarkt(stroke). Han mår relativt bra endå.

• Maya K

Hej allaihopa..

Pinkhippo
    Nej jag kommer inte på vinisen.. tyvärrr.. kan inte..

Sweety:
    Kommer inte ihåg vad affären heter men den ligger ju i Rinkeby.. om det är den du menar..

sorry att jag ännu inte läst igenom allt.. har inte hunnit men lovar att göra det och bli mer närvarande här igen.. .Imorgon är det exakt ett år tills vi gifter oss Nu börjar det kännas mer riktigt... hiiii...

hörs snart igen.. kramizar på er alla

• Sessanstefan

Hej där, Här är en ny brud som registrerade sig idag.. Är jätteintresserad av att följa med på Bt-träff.. Märker dock att jag har missat massor.. Så e det ok att följa även fast man e helt ny?? kramar

• coolcat

Sessanstefan:

Det är väl klart att det är ok att hänga med! Vi har inte setts så jättemånga gånger. Vet inte om du läst, men vi ska ses på Mosebacke den 9/9 (nästa fredag) och dricka lite vin. Tiden... ööh, kommer jag inte riktigt ihåg....

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar del.2