• Maya K

BT-träff-Stockholm- 2006 brudar del.2

Då våran gamla tråd har spärrats kommer här en nytråd för oss sthlm brudar =)

• Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar del.2
  • annaglitter

Jag tror att jag skrivit i den andr tråden att jag inte kommer i morgon. Men nästa vecka får jag CSN *hurra* så inom en inte alltför lång framtid ses jag gärna på en fika. Vi har förresten ändrat stort i våra planer, nämligen typ -50 gäster stort :)

• pinkhippo

Ska bli kul imorgon,,,

annaglitter: du har varit duktig du som har sökt csn i tid,,,en annan trodde att hon hade sökt men det var helt fel så nu får jag gott vänta till nästa månad för utbetalning. riktigt klantigt...

• annaglitter

pinkhippo
    aj aj inte kul
    been there om man säger så :)

• junibrud2006

Hoppas ni alla fick en trevlig vingottarkväll! Hänger gärna på nästa gång. Då ska jag väl varken fastna på jobbet eller vara dunderförkyld får jag hoppas...

• junibrud2006

Eller får en trevlig kväll ni som inte hunnit iväg...!

• coolcat

Tack för igår tjejer, det var jättetrevligt och roligt att träffas!!

• _sus_

tack för igår brudar. jätte trevligt...

även om vissa gick tidigt... så slutade min natt halv 3 :D

• micropop

Instämmer - det var verkligen en trevlig kväll! :)

_sus_:
    Låter som att du hade en rolig fortsättning på kvällen! Lika roligt idag? ;) Hängde anna lokatt och Sunshine med hela kvällen? Låter som att Sunshine kunde gå direkt från krogen till flygplatsen i så fall :D

annaglitter:
    Hoppas att ni mår bättre i familjen nu, hur det än har gått.
    Synd att du inte hade möjlighet att följa med igår. Men det blir ju fler chanser! Föreslå gärna ny fika/vinkväll/annat, så hänger vi andra med! :)

• lokatt

micropop:
    nix, den här kissemissan tassade "hemåt" inte sååå långt efter er... iom att jag 1/ inte hade sovit alltför mkt & 2/ faster m familj väntade kändes det smart.
    hade ju en heldag på stan framför mig också...

jag hade iaf superkul!!! och känner att jo då, jag lär åka ner fler gånger. det var såå kul att träffa er och få se vilka ni är, och självklart då "babbla bröllop".

så tack! så mkt allihopa för en trevlig kväll & kul sällskap.

(själv är jag då hemma igen,och njuter i fulla drag av såväl det som att ha frossat i att krama plutten - fästmannen kommer sen)

• _sus_

micropop:
    nä sunshine hängde inte med däremot drack vi lite te hos henne innan jag lullade vidare..
    trot eller ej men jag mår riktigt bra idag.
    mådde värre sist jag var ut å drack och då drack jag bara 2 glas vin... blev betydligt mer igår.. lustigt hur det blir..

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar del.2