• Maya K

BT-träff-Stockholm- 2006 brudar del.2

Då våran gamla tråd har spärrats kommer här en nytråd för oss sthlm brudar =)

• Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar del.2
  • madelyn

Godmorgon på er, brudar!
    Vilket trist väder vi har idag...
    366 dagar kvar för mig idag!

• Sunshine Girl

Goood morgon!

Trist väder men ändå, det är så maffigt när det verkligen spöregnar!!! :D :D :D

För oss så är det 303 dagar kvar *gulp* strax nere under 300 :D :D :D

Sorry för alla mina smileysar... MEN det är så jag känner idag! Känns som att livet sprudlar, har enbart saker att se fram emot, planering för D-day under kontroll, jobbet under kontroll allt är så så så aaah braaaa :)

_sus_, så vingottning passar dig också? :D

Jag röstar för fredagen den 9/9 då jag eventuellt flyger iväg till min "prins" lördagen den 10 (inget bestämt dock).

• coolcat

Jag tycker också fredag, ska vi bestämma det?

vingottning, fre 9/9 (el lö 10/9):

1/ anna lokatt (med plutt)
    2/ sunshine girl (utan plutt)
    3/ coolcat

Jag tycker för övrigt att det spelar roll vad bröllopet kostar för det finns så mycket annat man vill länga pengar på t.ex. bil och lägenhet och kläder. Det är mest min sambo som bromsar dock, och talar mig till sans. Jag hade nog kunnat slå på stort om det BARA var jag som skulle gifta mig Men då hade det blivit mycket gröt och skruttig bil. Just nu lever jag efter devisen att det är människorna som gör festen, inte maten, inte lokalen, inte klänningen... Men jag lobbar hårt för DJ även om min blivande tycker att det räcker med cd (för att hans kompisar bara vill dricka drinkar, inte dansa...). Nä minsann, DJ får det bli!!

• micropop

Fredag låter bra för min del också, inflyttningsfesten är på lördagen. Så om det inte komme rnågot emellan så är jag med!

3/ coolcat
    4/ micropop

• Sunshine Girl

coolcat,

jaaaaaa, det bokar vi!!
    jag hittar nåt "lämpligt" ställe :)

• lokatt

yay!
    nu gäller bara tid & plats. Sunshine jobbar på platsen, tiden...? ja, ni som ev har jobb att hinna ifrån (dvs som kanske slutar sent) får bestämma det, jag är som sagt på plats rätt tidigt.

ser så fram emot!

• Sunshine Girl

Jag jobbar hemma = så jag kan nääär som helst om inga möten kommer mellan :D :D :D

• micropop

Jag kan från kl. 17. För min del är det perfa att vara i närheten av Odenplan där vi har setts förut! Men det är inte så att jag vägrar om ni bestämmer något annat ;)

• Sweety

Kul idé med vingottning. "Tyvärr" är jag i Spanien då, ni får ha det så trevligt.

Micropop: Tyvärr får jag inte upp sidan, det är nog inställningarna på datorn som är fel. Får kolla den någon annanstans.

Cool cat: Har ni kommit någonvart med Stockholm/Eskilstuna för bröllopet?

• _sus_

anna
    jag kan mötas upp i stan vid 13.00 om du vill ha sällskap på stan.

3/ coolcat
    4/ micropop
    5/ sus

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar del.2