BT-träff-Stockholm- 2006 brudar del.2
Då våran gamla tråd har spärrats kommer här en nytråd för oss sthlm brudar =)
Då våran gamla tråd har spärrats kommer här en nytråd för oss sthlm brudar =)
god morgon... nu måste ja till skolan..
men hur kan trådarna stängas av? är det om man inte gör nåt inlägg på ex antal dagar eller??
Kul att ses igen! Men vi saknade allt ett par stycken som vi trodde skulle dyka upp. Hoppas att ingen stod och väntade och missade oss på fiket.
annaglitter
Jag såg ju särskilt fram emot att träffa dig och prata en massa om Borgen. Men du kanske har lust att komma en annan gång, hoppas jag! :)
_sus_
Trådarna stängs automatiskt av för svar efter tre månader. Antar att det är för att de inte ska bli alltför långa.
Sunshine Girl:
Jag läste lite i den tråden igår kväll, helt sjukt vilka idioter det finns. Varför??? Jag är nog lite blåögd och tror att alla här på BT är glada, snälla brudar som bara är schyssta mot varandra(som i den här tråden ;)). Synd att det inte är så. :(
Hej hej,
Hoppas ni hade trevligt igår! Själv satt jag på jobbet och hade tråkigt
Tack för igår! Min sambo skrattade lite åt såpbubblorna. Kan bero på att jag även lade fram det på ett något ironiskt sätt... Men det är väldigt roligt, fast vi ska inte ha såpbubblor tror jag.
Tack för igår! Skönt att snacka av sig. Vad hände med er andra som sa att ni skulle komma? Vi blev ju inte alls lika många som tänkt (bara nyfiken).
Jag måste bara berätta att jag är såååå lycklig och lättad idag: jag har fått jobb! :D Det är iofs bara tre månader, men såååå välbehövligt. Ska få komma tillbaka till UR där jag gjorde praktik under våren. Iiiihhh!!!! :D :D Nu måste jag ringa alla jag känner och dela med mig av min glada nyhet! ;)
micropop,
GRATTIS!!! Vad härligt för dig!
GRATTIS Micropop!!
Tänkte att jag skulle frågat igår hur det gick, men detta är ju toppen!!
madelyn & coolcat
Tack snälla ni! Jag svävar verkligen på små moln idag. :) Nu har jag en härlig ledig vecka, och så börjar jobbet på måndag. Min mamma (som ju är mkt lättrörd) började nästan gråta när jag ringde och berättade. Hon är för söt! ;)
madelyn
Vi måste ju ses snart igen! Vad sägs om en fika i veckan? Har förresten kikat på bilden, men kan inte för mitt liv hitta var det kan vara snett. Ja, vi kan ju ta det på mejlen förresten... Kram på dig! :)