• Maya K

BT-träff-Stockholm- 2006 brudar del.2

Då våran gamla tråd har spärrats kommer här en nytråd för oss sthlm brudar =)

• Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar del.2
  • micropop

Hurra! Nu fick jag tygprover i brevlådan! :) Jag hade beställt siden och duchess i olika vita varianter för att se vad jag vill ha för färg. Sen beställde jag också ett prov av beige taft, men varför der den helt olivgrön ut??? De har bockat av beige på listan, så det är nog inte fel tyg, tror jag.

Känner mig på super-bröllops-pyssel-humör idag! :) Jag ska nog till stan och köpa pärlor till ett diadem, ska göra ett åt mig och två åt mina småsystrar som ska vara näbbar. Hade ju också tänkt köpa papper till inbjudningar men jag och fästmannen är inte riktigt överens om hur de ska se ut, som sagt... Så det får nog vänta.

• lokatt

tjejer:
    skulle det vara möjligt att planera in en träff fredag 9 eller lördag 10 september?
    ska nämligen ta en sthlmsvända då och skulle tycka det var jättekul att träffa lite bt-folk irl... inser att helger kanske inte är det bästa för alla, men någon kanske?

*ser bedjande omkring sig*

• micropop

För mig funkar det säkert! Alla måste tro att jag inte har något annat liv än hänga på café med andra bridezillas. ;)

• lokatt

micropop:
    så klart vi tror du har annat för dig än att hänga på café!!! du hänger ju här också!

• micropop

anna lokatt:
    :D :D
    Jag passar på att frossa innan jobbet börjar nästa vecka. Då blir det andra (bistra) BT-tider... :D

• lokatt

micropop:
    mina bistra tider börjar eg idag - min fästman har fått ett dagjobb (där han faktiskt måste vara närvarande för att få betalt) så nu har jag huvudansvaret för liten plutt nästan jämt. får se hur mkt bt man hinner med framöver...
    (sedan att plutten roat sig själv hela fm idag, det är en annan femma)

• Gable

Tyvärr kan inte fredag eller lördag! Födelsedag i familjen, måste närvara

• lokatt

fullkomligt förståeligt! men, någon/några är bättre än ingen!!!

• Sunshine Girl

Självklart så är jag med!
    Helg... hmmm kanske nåt glas vin istället för kaffe? :D

• madelyn

micropop,

Jag tycker iaf att bilderna är helt jättefina!!!

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar del.2