• Maya K

BT-träff-Stockholm- 2006 brudar del.2

Då våran gamla tråd har spärrats kommer här en nytråd för oss sthlm brudar =)

• Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar del.2
  • madelyn

micropop,

Klart vi ska ses! Nu denna vecka är det lite körigt, men nästa vecka går alldeles utmärkt
    Vi tar det andra per mail

• annaglitter

Förlåt allihopa!
    Jag hade verkligen tänkt vara med igår. Tyvärr kom
    "ni vet vad" och jag mår verkligen inte bra den gången i månaden...

Micropop
    jag såg verkligen fram emot att få träffa dig och fundera över Borgen.

Kan vi inte alla bestämma ett nytt datum

kram på er alla

• micropop

annaglitter
    Hoppas att du mår bättre idag! :) Vi får absolut bestämma ett nytt datum. Säg en dag som du kan, så ser vi hur många andra som hänger med. För min del går det bra redan nästa vecka, men så är jag ju ganska förtjust fika också ;) Mejla förresten ditt mobilnr till mig, så mejlar jag tillbaks. Då kan man ju höra av sig om det blir förhinder eller sånt. micropop_5@hotmail.com :) Kram och krya på dig!

• annaglitter

Grattis till jobbet förresten!
    *kram*
    you got mail :)

• Maya K

Hello brudar:
    hör att ni haft det trevligt igår.. synd att jag inte kunde vara.. hmm andra gången., hmm... detta med fax tråden. jag kan inte bestämma mig för om det har hänt på riktigt eller inte.. aja.. orkar inte bry mig.
    Ja.. här har det inte hänt så mkt.. jobbar som ett as osv.. hehe..

• micropop

annaglitter:
    Tack tack! Har gått omkring med ett stort leende hela dagen :)
    Jag har svarat dig också!

• annaglitter

Maya K
    man upphör aldrig att förvånas. Inte så att jag är världens mest pryda tjej men jag skulle nog tacka nej ( ) och bli ganska chockad om min sambo frågade mig :)

• micropop

madelyn:
    Flyttar hit istället! ;)
    Tack, jag tycker bliderna blev helt ok. Bilderna är fästmannen med på, men blomslingan är han mer tveksam till. Jag håller med honom om att det ska vara stilrent och enkelt, men det är ju ändå sommarbröllop. Lite romantik måste man få ha! :)

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar del.2