• Maya K

BT-träff-Stockholm- 2006 brudar del.2

Då våran gamla tråd har spärrats kommer här en nytråd för oss sthlm brudar =)

• Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar del.2
  • micropop

Tack tack! :) Ska jobba vidare på den ikväll, men just nu har jag ingen fantasi. Vad ritar man på Klädsel, t ex? Några förslag?

• madelyn

micropop,

En kjol kanske? Eller en sko? En klänning och en kostym?

• micropop

madelyn
    Sko, kanske... Hmm, bra idé. Just nu sliter jag med det himla Kaknästornet. Det måste vara byggt snett eller något, jag får inte till det ;)

• madelyn

micropop,

Kaknästornet? Var ska du ha det?

• micropop

madelyn:
    Vet inte var jag ska ha det, men det måste vara med. Du vet, sånt där jobbig intern grej med fästmannen ;) Vi tjatar jämt om Kaknästornet. Man kan nämligen se det från vår lägenhet, och vi har sagt att vi aldrig kan flytta där man inte har Kaknäsglimt. :) Kanske får bli på Boende?
    Du har mejl nu!

• madelyn

micropop,

Ja jag läste det precis och har svarat!
    Haha, Kaknäsglimt
    Ja det finns egentligen inte så många alternativ tycker jag.. Boende blir nog bäst.

• lokatt

Sunshine:
    ja.

ok, menar så här: jag kommer helt klart att ha vagnen med mig ner. däremot vet jag inte om det blir den riktiga vagnen eller sulkyn (som går att fälla ihop) - begriplig? helst så har jag nog dock plats för barnvagn, det blir lite drygt i längden att bära 10,5 kg plutt...

• lokatt

micropop:
    tervlig sida! håller med coolcat, ren & enkel. (nu börjar vår nästan kännas prålig... *aaaaahrg*)

• Ofelily

Micropop:
    Vilken jättesnygg sida!! Har du gjort den alldeles själv? Blir så impad, önskar att jag hade tålamodet att sätta mig in i sådant... Har själv bara en msn-grupp och en hemsida som var en färdig mall... Men där kan man bara lägga in 5 undersidor... Något tips på hur man gör en sida fort??

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar del.2