BT-träff-Stockholm- 2006 brudar del.2
Då våran gamla tråd har spärrats kommer här en nytråd för oss sthlm brudar =)
Då våran gamla tråd har spärrats kommer här en nytråd för oss sthlm brudar =)
Tack tack! :) Ska jobba vidare på den ikväll, men just nu har jag ingen fantasi. Vad ritar man på Klädsel, t ex? Några förslag?
micropop,
En kjol kanske? Eller en sko? En klänning och en kostym?
micropop,
Du har mail
madelyn
Sko, kanske... Hmm, bra idé. Just nu sliter jag med det himla Kaknästornet. Det måste vara byggt snett eller något, jag får inte till det ;)
micropop,
Kaknästornet? Var ska du ha det?
madelyn:
Vet inte var jag ska ha det, men det måste vara med. Du vet, sånt där jobbig intern grej med fästmannen ;) Vi tjatar jämt om Kaknästornet. Man kan nämligen se det från vår lägenhet, och vi har sagt att vi aldrig kan flytta där man inte har Kaknäsglimt. :) Kanske får bli på Boende?
Du har mejl nu!
micropop,
Ja jag läste det precis och har svarat!
Haha, Kaknäsglimt
Ja det finns egentligen inte så många alternativ tycker jag.. Boende blir nog bäst.
Sunshine:
ja.
ok, menar så här: jag kommer helt klart att ha vagnen med mig ner. däremot vet jag inte om det blir den riktiga vagnen eller sulkyn (som går att fälla ihop) - begriplig? helst så har jag nog dock plats för barnvagn, det blir lite drygt i längden att bära 10,5 kg plutt...
micropop:
tervlig sida! håller med coolcat, ren & enkel. (nu börjar vår nästan kännas prålig... *aaaaahrg*)
Micropop:
Vilken jättesnygg sida!! Har du gjort den alldeles själv? Blir så impad, önskar att jag hade tålamodet att sätta mig in i sådant... Har själv bara en msn-grupp och en hemsida som var en färdig mall... Men där kan man bara lägga in 5 undersidor... Något tips på hur man gör en sida fort??