• Maya K

BT-träff-Stockholm- 2006 brudar del.2

Då våran gamla tråd har spärrats kommer här en nytråd för oss sthlm brudar =)

• Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar del.2
  • Sunshine Girl

micropop, jättefin sida!!
    Anna, *garvar* prålig, enkel, tsk,tsk,tsk nu får du allt ta och bestämma dig (fast jag tycker om er hemsida också...)
    Att jag undrade över barnvagn är pga vilket ställe vi ska gotta vin på :D :D :D

Några fler som vill följa med och gotta vin? :D

• lokatt

vi startar väl kanske en lista då?

vingottning, fre 9/9 el lö 19/9:

1/ anna lokatt (med plutt)

• Sunshine Girl

vingottning, fre 9/9 el lö 19/9:

1/ anna lokatt (med plutt)
    2/ sunshine girl (utan plutt ;) )

• Gable

Micropop - jättesnygg sida!!

• Meddelande borttaget
  • micropop

Tack alla, så snälla ni är! Sidan är gjord i Flash, mitt favvo-program framför andra. Och tänk, på måndag får jag göra sånt här som mitt jobb! Fatta att jag är glad!!! :D

Ofelily:
    Jag har nog inget snabbtips, tyvärr. Antar att du inte vill börja lära dig html och sånt. Någon annan kanske har tips på fler gratissidor där det finns mallar men med mer utrymme än på msn.

Måste tillbaka till köket. Var i stan för att köpa pärlor men alla fina var slut på Panduro, så jag kom hem och förde över pyssellusten till bakning istället. Nu är min hallon-kardemumma-vit-choklad-muffins strax klara, och då ska brödet in i ugnen! Någon som blev sugen på fika??? :D ;)

• micropop

Just det, vingottning - kom på att jag ska på inflyttningsfest, men minns inte vilken dag. Så jag får se om jag kan komma. Hoppas det! :)

• pinkhippo

micropop:

precis som de andra tycker jag att din sida är jättefin. Har du gjort bilderna i illustrator eller har du ritat även dem i flash? blev också nyfiken på vart du ska jobba eller med vad?

Jag tror bestämt att vi har ungefär samma intressen jag har precis gjort mitt portfolio i precis samma färger som du har valt,,, riktigt kul!

• micropop

pinkhippo:
    Tack tack! Ja, bilderna är gjorda i Illustrator. Jag ska jobba som flashprogrammerare och webbredaktör, typ. Men efter att ha läst om hemska fax och elakt folk som snokar här på BT så vill jag inte skriva var ;) Jag kan berätta när vi ses på fika någon gång.
    Vad gör du själv? Får man kika på din portfolio? Om du inte vill lägga ut någon länk här går det bra att mejla på micropop_5@hotmail.com. :)

• _sus_

anna lokatt:
    trevligt att du kommer ner. jag är på 9/9 men var det fre 9/9 el lö 10/9
    eller helgen 19/9. det var tre olika datum och 2 helger... liten jag blir förvirrad..
    jag röstar för 9/9 iallafall. min halva ska på kick off med jobbet då......

micropop: härlig sida, fina bilder.. ska tvinga min halva att läramig.. eller så får jag hoppa på svägerskan.. hon jobbar mycket i illustrator och allt annat jag glömt namnet på..

och på 2 dagar hann ni med nästan 70 inlägg... inte snällt..

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar del.2