• EnYsterSyster

    Bröstförstoring (4)

    Bröstförstoring (3) är nu stängd för svar. Vi fortsätter här !

  • Svar på tråden Bröstförstoring (4)
  • Nancy pancy

    Hej alla glada!
    Äntligen har jag registrerat mig på denna underbara sida!

    Jag funderar på att förstora mina bröst men jag har så himla svårt att bestämma mig. Har bara pratat med min syrra om detta och hon tycker jag ska göra det.

    Jag har storlek A nu och jag vill ha stor B, tror jag. Jag funderar på Sophia hemmet eller Kosmetisk Kirurgi AB. Har någon erfarenhet från någon av dessa kliniker och vad kostar en operation, mellan tummen och pekfingret?

    Han någon nåt annat tips på en bra klinik, inte för långt från Stockholm.

  • Rat

    Famousfairy

    Ja jag försöker njuta av mina nya behag i alla fall. Var ute på en långpromenad idag och gör inte alls lika ont längre.
    Ang. storleken tror jag du ska tänka tror jag du ska tänka vilket som gör dig mest besviken, om de är lite för stora eller lite för små. Jättesvårt jag vet.
    Jag är nöjd med mina fast jag hade mycket väl kunnat ta 195cc som jag tänkt från början. De är ju fortf svullna och står ut mycket så det är svårt att säga hur det blir sen. Jag hoppas de blir mindre och faller på plats snart.

  • bröstkaramellen

    AP75:

    Gratulerar till att de blev så fina Såvitt jag förstår så har inte smärtan varit så jättejättejobbig för dig? Är det fortfarande så nu när det gått ett par dagar? Hur var det att sövas och vakna upp? (Det sista är jag nämligen mest nervös för). Många frågor där. Kram!

  • pickolina

    rebecca81 --- Stämmer bra. det har man kunnat länge.. Jag op -00 och jag var sjukskriven..

  • Swing

    Man får nån slags lugnande tablett och när man sen sövs "slocknar man" jättesnabbt. Mina uppvaknanden har varit helt problemfria. Jag kände mig bara ovanligt trött och dåsig när jag vaknade. Låg faktiskt och njöt och gottade mig åt att min bröstoperation äntligen var gjord, efter så många års önskan. Dåsade lyckligt och tittade emellanåt upp på mina "nya" bröst och mådde gott. Efter en stund smygfestade jag på coca-cola och sportlunch, som jag hade i den lilla kassen vid sängen. Har hört att man kan må illa, men jag mådde prima. (Hade minimal packning med mig, man behöver nästan bara tandborste, öronproppar, cerat och ansiktskräm). Oroa er inte!

  • pickolina

    Jag brukar bli störtsjuk efter jag varit sövd men de har bra medel mot det... Så fort man börjar må illa så ringer man efter mer medicin. Det kräver ju dock att man ligger kvar över natten... De ggr jag blivit hemskickad har jag spytt som en gris.

    Kan dock trösta med att detta verkar ändrats, de sista gångerna jag blivit sövd har jag mått prima efteråt. Förutom en viss dåsighet som Swing beskriver + smärtan efter ingreppet.. Men det finns ju smärtstillande... :)

  • pickolina

    För övrigt är sövningen INGENTING att oroa sig för... Man somnar in ganska omedelbart, utan att ens hinna reagera och sedan vaknar man upp när det är över... :)

    Jag är sövd närmare 10ggr tror jag och en enda gång fick jag ligga kvar på uppvaket för att de skulle kolla mitt blodtryck regelbundet... Annars har det varit heelt problemfritt.

  • AP75

    bröstkaramellen:

    Du har rätt i att smärtan inte varit så jättejobbig för mig. Jag hade föreställt mig att jag skulle vara helt orörlig och ha jätteont i flera dagar, men så har det inte varit. Det är klart att det gör ont, speciellt när man legat still hela natten och ska försöka ta sig ur sängen. Men efter att ha kommit igång och stretchat lite försiktigt så känns det bättre. Sen har jag ju tagit värktabletter (citodon) ganska regelbundet sen op oxå. Men idag tänkte jag försöka klara mig på alvedon under dagen och sen ta citodon ikväll bara. Får se hur det går.

    Det var ingen fara alls för mig att bli nersövd och vakna upp. Det var första gången för mig som jag fick narkos, och jag var också nervös innan. Men jag märkte ju inte när jag somnade, och sen när jag vaknade var ju allt klart, en härlig känsla. Jag var trött och dåsig och hade lite ont förstås, men jag mådde inte alls illa. Fråga gärna mer om du undrar!

  • famousfairy

    Rat.. hur mår du? på alla sätt? nåt nytt med mannen?
    Tack för dina ord ang storlek (snart kommer ni att säga För guds skull operera dig!!) Jo jag ha 250 på mig och tycker det är lite stort, absolut inte större så jag ta nog 280 eftersom en del trycks under muskeln.
    Och det här med mjölk Går det att lyfter en litre!?Bo ensam..

    AP kul att det gå bra.Ha haft narkos en gång, minns inte att jag mådde dålig, tyckte det var härligt att somna in!! Men efter den här tand op med en dags citadon och anti-b fick jag feber och spydde.
    Är det någon annan kan föreslå nåt annat an citadon? Jag är inte säker att det funker för mig?
    PS träffad vänner igåt kväll med mina rispåsar.. reaction var.. Gud Du se sååå bra ut, du är så söt wow! SÅ.. visste kan en "figur" hjälpa med självförtoende!!

Svar på tråden Bröstförstoring (4)