• Birris

    Jönköpingsbrudar 2014 :)

    Tänkte se om jag hittar fler i Jkpg trakten som gifter sig 2014?! Hade varit roligt att ha en tråd och utbyta idéer och tips :) Vi gifter oss 28/6-2014 i Järstorpskyrka och har festen på Cafe Lustfyllt i Habo! Längre än så har vi inte kommit! Vart och när ska ni gifta er?


    Jönköping 2014
  • Svar på tråden Jönköpingsbrudar 2014 :)
  • Svartsocka

    Vi ska också på kuskarna stadshotells event :) vi har ju vår bröllopsfest där! Skulle vara roligt att känna igen några här ifrån! :)

  • Slilja

    Vaniljljus: vet inte jättemånga men några; Hallbystugan, Domsand (vid Vättern), Munkaskogsgården (vid skog o vatten).. Det var dem jag kom på just nu iaf! Jag tror man kan ta med mat till dem..

  • pnufs

    Tack Slilja! När jag ska köpa bh är det oftast dit jag går :) Och jag har ett fullstämplat stämpelkort som jag kan utnyttja :) Gifter ni er också 2 augusti? (kommer inte ihåg från början av tråden) Blommor och tårta är det vi har kvar att beatämma, har fått prisförslag på buketter och det lutar nog åt att vi köper av Planta blommor. Vi har fått tips om en som gör tårtor som vill ha ca 35 kr/bit så vi ska nog kontakta henne och se om vi kan provsmaka lite :)

  • linda87

    ett tips till er som är ute efter fina o billiga buketter så kolla med hullaryds handelsträdgård. ska köpa min bukett där en 500 kr! han gjorde 2 buketter till 2 tjejer som gifte sig förra året o dom är så fina! kan lägga in bild från datorn om någon är intresserad.

  • pnufs
    Svartsocka skrev 2014-02-11 22:05:31 följande:
    Vi ska också på kuskarna stadshotells event :) vi har ju vår bröllopsfest där! Skulle vara roligt att känna igen några här ifrån! :)
    Skulle vara roligt att ses där! Vi har ju pratat om att vi Jönköpingsbrudar skulle träffas och det verkar ju som att flera ska dit så då kan vi ju passa på :)
    linda87 skrev 2014-02-13 09:26:49 följande:
    ett tips till er som är ute efter fina o billiga buketter så kolla med hullaryds handelsträdgård. ska köpa min bukett där en 500 kr! han gjorde 2 buketter till 2 tjejer som gifte sig förra året o dom är så fina! kan lägga in bild från datorn om någon är intresserad.
    Lägg gärna upp bilder! :)
  • linda87


    Här är buketterna, de fick betala 650 kr styck för dom.
    jag ska ha en lite mindre "boll" bukett & får betala 500 kr, vita & lila rosor med murgröna.

  • linda87

    silverband med strass på där man håller samt lite pärlor på /över blommorna ingick oxå i priset =)

Svar på tråden Jönköpingsbrudar 2014 :)