• Birris

    Jönköpingsbrudar 2014 :)

    Tänkte se om jag hittar fler i Jkpg trakten som gifter sig 2014?! Hade varit roligt att ha en tråd och utbyta idéer och tips :) Vi gifter oss 28/6-2014 i Järstorpskyrka och har festen på Cafe Lustfyllt i Habo! Längre än så har vi inte kommit! Vart och när ska ni gifta er?


    Jönköping 2014
  • Svar på tråden Jönköpingsbrudar 2014 :)
  • Birris

    Våra inbjudningskort är äntligen färdiga :) Vi har lagt ned otaliga timmar på detta men jag tycker att det ger ett första intryck av hur bröllopet kommer att vara! Vi gjorde 8-sidiga Booklets som inbjudningar. Nu ska det bara översättas till engelska och kroatiska då vi har gäster därifrån med :)

  • Äriqa

    Pnufs:
    Nej. Han är ju inte riktigt den pyssliga typen och suckar fortfarande när jag frsöker få svar på olika saker.
    Därimot blev allt myclet klarare och tydligare när vi planerade med Jonas och Karin igår.
    Då va han ju tvungen att svara och karin låg på honom lite...
    Mycket bra! 


  • Slilja

    Våra kort är också klara! Saknas ca 5 adresser men det ska fixas under dagen... Tror vi kommer skicka dem i veckan redan, de är ju ändå klara:) Junibruden89, välkommen till gruppen! Såg att du skrev i ett annat inlägg att du ville ha beskrivning på virkade servettringar, jag håller på med sådana nu, kan skicka beskrivning till dig:)

  • pnufs

    Det låter ju bra, Jonas o Karin kan nog vara bra att ha :) Jag har precis varit i butiken och provat, kändes riktigt bra att prova nu när det var rätt längd och passform! Så nu är det inte långt tills jag får ta hem min klänning :)

  • Äriqa

    Min klänning skickas från Kina på torsdag. Har inte sett färdig bild på den än... Spännande! Kul att få hem klänningen när den passar perfekt! Karin och Jonas är bra. Speciellt Karin för hon kan ligga på Samuel lite. Samuel hade ju tydligen tidigare sagt vilken sång han ville ha på sitt bröllop. Nåt jag inte hade en aning om. Hihi. Så kul. Nu lär det nog bli den sången på vigseln.


  • pnufs

    Vad kul! :) Det blir nog toppen! Vi ska träffa Ottossons om några helger och planera, ska bli roligt! :)

  • Alexandra81

    Om några av er har Facebook finns det en grupp "blivande brudar 2014" mycket bra och trevligt! Är tyvärr inte inloggad här så mycket!

  • Kimmie89

    Eksson: klippcenter på stan är väldigt duktiga, och väldigt tillmötesgående, så gå in och prata med dem och se va dem säger:)

Svar på tråden Jönköpingsbrudar 2014 :)