• ZandraWestberg

    Bröllop 29/6-2013

    Hej!


    Jag är alldeles ny här men jag ska gifta mig med min kärlek den 29/6-2013.


    Finns det fler här??


    Vore kul att följas åt hela vägen fram under alla förberedelser och ideer. :)


     


     

  • Svar på tråden Bröllop 29/6-2013
  • kärlekensbrudpar

    Tror jag kan bli hippad i helgen. Nervös försöker att inte tänka på det ;) jag tror det eftersom jag tänkte fara till Piteå men fick absolut inte göra det för min mamma och blivande av nån anledning ;)

  • Marjasinus
    Annica70 skrev 2013-05-22 07:08:39 följande:
    Vi har oxå skrivit våra egna löften..
    Känner ni till varandras eller är det hemligt till vigseln. Vi vet inte riktigt hur vi ska göra där. Ju mer inrepeterat desto mindre chans att man står och störbölar - men samtidigt vore det kul att inte veta...
  • Annica70
    kärlekensbrudpar skrev 2013-05-22 09:05:28 följande:
    Tror jag kan bli hippad i helgen. Nervös försöker att inte tänka på det ;) jag tror det eftersom jag tänkte fara till Piteå men fick absolut inte göra det för min mamma och blivande av nån anledning ;)
    känns ju onekligen så ... hoppas du får en kanondag
  • Annica70
    Marjasinus skrev 2013-05-22 09:43:15 följande:
    Känner ni till varandras eller är det hemligt till vigseln. Vi vet inte riktigt hur vi ska göra där. Ju mer inrepeterat desto mindre chans att man står och störbölar - men samtidigt vore det kul att inte veta...

    vi vet om varandras löften mest för att min m2b gärna ville att jag skulle läsa det innan. Han var orolig för att det skulle låta dumt.


    Men som jag sa till honom att egna skrivna bröllopslöften från hjärtat kan aldrig bli dumt och dom var jättefina

  • Miss JH

    Vad kul med löften. Jag kommer sjunga Utan dina andetag till min sambo istället för löften på vigseln. Mindre risk att känsliga jag börjar gråta då . Våra alkoholinköp blir på söndag. 38 dagar kvar idag brudar!!! Galet nära nu.

  • Annica70

    Åh den låten ska min dotter sjunga för oss under vigseln. Tror inte våra gäster skulle uppskatta om jag sjöng eftersom jga sjunger som en kratta


    Synd att vi inte är på Bordershopen samma dag Miss Jh då kunde vi skålat


    Eftersom vi gifter oss den 22/6 så har vi bara 31 dagar kvar.......Vädligt galet .. får bara hoppas att vädret vänder och blir lite sol istället..

  • Malaina

    Tjoo! 
    Vad har ni önskat er i bröllopspresent!?
    Vi har skrivt att vi vill ha pengar till en resa...
    Men det är de som frågar efter önskelista ändå, för att det inte vill ge pengar!
    Vi kommer inte på något de kan ge...
    Vi önskade oss pengar för att vi inte kommer på något mer vi behöver eller vill ha.
    Det vi har kommit på nu är ca 5 saker!
    Självklart förstår jag att vi ändå kommer få saker av en del gäster, vilket jag faktiskt tycker känns tråktigt för det  kommer väl bara bli massa krimskrams vi inte vill ha!
    Kanske kommer några ge oss presentkort vilket iaf är lite bättre!
    :)

    Hur har ni gjort!?  

Svar på tråden Bröllop 29/6-2013