• LILLSYRRAN

    September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!

    Checkade runt lite men hittade ingen tråd för oss som gifter oss september 2013.


    Då startar vi en här som vi kan följas åt med våra bröllopsplaneringar.


    Här kan ni lätta era hjärtan och äventyret kan börja.


     


     


     

  • Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!
  • stormhelen
    Momsroria1986 skrev 2013-09-13 13:01:37 följande:
    Hej,

    Här hoppar en ny brud in (väldigt sent). Vi ska gifta oss on två veckor, den 28.e, och mina tärnor är så less på allt mitt bröllopstjat nu så att jag kände att jag måste prata av mig någon annanstans =)

    Välkommen till tråden. =)


    Alltid kul med nya friska vindar hur sent eller tidigt de än kommer. ;)


    Vad skönt att det har löst sig med band för er då det är så viktigt för er.


     


     


    Idag har jag varit och fixat mina naglar då jag var på manikyr. Gjorde en liten förlägning på mina naglar då jag alltid har superkorta naglar. Känns VÄLDIGT ovant att ha naglar som är längre än där fingetoppenslutar. Haha ^_^


    Efter det har jag sprungit runt halva Stockholms innerstad känns det som, så nu är jag helt slut. Men än är det innte över.


    Jag måste packa mina brudväskor, fixa lunch för i morgon och ställa fram allt så att jag inte glömmer något. Efter det ska vi ut och ta middag med toastmaster paret som kommer ner till Stockholm från Sundsvall idag. Vi ska då passa på att gå igenom lite saker med dem inför morgondagen. (Det är ju lite svårt att göra när de bor så långt borta från oss). Efter det ska jag ha lite spa kväll här hemma. Ansiktsmask, skrubba huden osv. =)


     


    Väderprognosen som varit så osäker hela veckan tycks ha bestämt sig för strålande solsken imorgon. Ni alla får hålla tummarna för oss som gifter sig i morgon att vi får bra väder. ;)


     


    Lycka till alla andra brudar som också gifter sig i morgon. Hoppas att ni får en fantastisk dag fylld med massor av kärlek. KRAM PÅ ER ALLA!  ^_^

  • paisley

    Äsch resten av mitt inlägg försvann... Kan inte förstå att vi varit gifta en vecka ny, det känns så avlägset!! Härligt alla ni som har er dag framför er!! Se till att njuuuta!

  • inafina

    Har legat klarvaken sen strax innan 6.. Kan knappt sova :) nu är det bara timmar kvar innan hon står där framför mig.. Min alldeles egna vackra brud som jag älskar mer än något annat... Önskar jag ska kunna trycka på en pausknapp senare idag.. Vi kommer att få en av sommarens finaste dagar och allt planerande är klart.. det finns inte mycket mer jag önska mig. Idag släpper jag kontrollen..det är vår dag! Idag tänker jag bara njuta, allt annat löser sig!

  • Emsofia

    Idag smäller det. Har inte kunnat sova något i natt känns det som. Är jättenervös just nu men även väldigt förväntansfull. Lycka till alla andra brudar idag!

  • stormhelen

    Jag har sovit som en stock i natt. =)


    Det känns fortfarande inte som att jag ska gifta mig idag utan som att vi ska åka på semester. Jag tror att det beror på att man hållt på att packa väskorna och sånt där som gör att man får den känslan. =P


    Men nerverna kommer nog snart.


    Väderleksprognosen ser mycket bra ut för idag. =D

  • PimPim83

    Idag är det dags! Har faktiskt sovit helt ok i natt. Ska vara hos frissan kl 11 så det blir en lugn morgon. Myser lite med barnen nu och ska snart börja plocka i ordning det jag ska ha med mig. Lycka till alla andra som gifter sig idag!


  • emelieparstam

    skönt att ni sovit bra som ska gifta er idag =) själv jag som har 1 vecka kvar sover inte alls bra.. drömmer massa konstigt om bröllopet...

    Men önskar er en underbar dag! Här i jönköping skiner solen så hoppas det gör de hos er med :D

    Grattis och Lycka till!

  • Jenny1986

    Oj vad många som ska gifta sig idag! All lycka till er.. glöm inte att njuta FULLT ut, det är bara en dag :)
    Om ngt inte blir som planerat så ta de med en klackspark! De gör inget.. förmodligen ingen annan än du som märker de iaf och det finns inget utrymme för en plan B... Skratta åt felen och ha fantastiskt roligt istället!
    Lycka till!!! :) 

Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!