• Lexy

    CAMBRIDGEKUREN - Tråd 18. Alla gamla och nya se hit!

    Vart har alla CK-kämpar tagit vägen? Vår gamla tråd var stängd så jag startar ytterligare en ny.

    Här pratar vi, stöttar, ältar och grubblar över ren kur eller kombinerad kur av Cambridge. Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

    Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7: www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nr 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...
    Tråd nr 11: www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.htm...
    Tråd nr 12: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3127705.htm...
    Tråd nr 13: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3235821.htm...
    Tråd nr 14: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3385346.html
    Tråd nr 15: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3544775.htm...
    Tråd nr 16: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3634803.htm...
    Tråd nr 17: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3722415.html 

    Dela gärna med dig av dina mål och stats:

    LÄNGD:
    ÅLDER:
    MAX VIKT:
    VIKT START C.K:
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:
    SLUTMÅL:
    DELMÅL:
    BELÖNINGAR:
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION:

    Lycka till :)

  • Svar på tråden CAMBRIDGEKUREN - Tråd 18. Alla gamla och nya se hit!
  • Lättare

    Jag är med tre kilo i veckan. Hoppas allt är bra med dig har tänkt mycket på dig sen jag läste inlägget ovan. Kul att du är på banan igen. Kör omstart idag tänker väga mig 1ggr/v o sen känna på kläderna

  • tre kilo i veckan

    Lättare, jag mår under omständigheterna bra Det blev en väldigt vacker begravning (det är min kusin som har gått bort) och jag stannade kvar hos mina föräldrar över helgen.

    Jag kommer i ett par jeans som jag inte har kunnat ha på sex år nu!!!! De sitter som tight som fan, men knapparna går att knäppa och dragkedjan går att dra igen För bara några månader sedan gick de upp till halva låren

  • tre kilo i veckan

    "De sitter som tight som fan", jag är så glad att jag inte kan formulera mig, ni kan ta bort ett "som"

  • Li0

    tre kilo i veckan: shit va duktigt du är :D längtar te ja får på mig mina "smal jeans" :D

  • Lättare

    Tre kilo i veckan: superkul är hel glad för din skull. Nu forts vi ge gärnet.

  • tre kilo i veckan

    Tack så mycket! Delad glädje är dubbel glädje
    Hur går det för er?

  • Nova81

    Hej tjejer!!

    Vad duktiga ni är allihop som kämpar på!!

    tre kilo i veckan: vad stark du e som kör rent igen! skönt att begravningen gick bra!
    Smaaaal jeans!! Fan va NICE!!!! Miss sexy here you come!!
    Jag ska oxå gå igenom garderoben nån dag....

    Lättare: hur e de me tån? har du ont? börjat motionera nåt?

    melondoft: kul att du e på banan igen!!
    Din syster kanske skulle va me i tråden? hon är en super inspiration ju

    Li0: vilka resultat!! Jag ska oxå börja mäta mig, kan ju va bra när man inte märker nåt på vågen! Så man har nåt som håller motivationen uppe!!
    Perfekt motivation och att pröva kläderna

    Jag ska tillbaka till läkaren på fredag! Hoppas provsvaren är som jag vill!!
    Jag kommer isf köra tre påsar om dan och äta ett mål proteiner och grönsaker, får bli på jobb
    Nu när jag e sjuk käkar jag två påsar och äter 2 mål om dan. Håller inte det superstrikt med bara proteiner och grönsaker nu men måste ju bli frisk

  • melondoft

    Rent psykiskt har jag inte mått särskilt bra men jag har kämpat på med ren kur, bortsett från förra veckans miss och har denna vecka gått ner 3,5 kg. Så totalt sen jag körde igång för tre veckor sen har jag gått ner 9 kg, då med en "fuskvecka" så det känns helt okej. Får ju fortfarande inte träna handboll men ska dit idag och köra ett rejält pass på gymmet tänkte jag. :)

    Haha, ja jag kanske ska fråga syrran om hon har lust att hänga här med oss. ^^

  • Lättare

    Melondoft: jag tycker det är helbra resultat! NOVA81: min tå är okej men gör ont när jag går för mycket, men har kunnat dra ner på värktabl så jag är glad. Jag hoppas verkligen att du mår bättre o att proverna visar det med. Håller tummarna för dig på fre. Jag har missat o mäta mig, kanske borde göra det? Var mäter ni er o hur ofta?

  • Li0

    Nova81 : ja jag är så nöjd nu har jag gått 1v o självklart råka jag fuska i helgen urk för dessa helger :S


    Men jag har gått ner 4kg och 12cm runt om hela kroppen kan lova att jag känner mig ännu mer taggad :D


    Hur går det för dig då? och för alla er andra?? :)

Svar på tråden CAMBRIDGEKUREN - Tråd 18. Alla gamla och nya se hit!