• andbeyond

    I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

    Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här


    Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.


    Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html


     

  • Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • passionsblomman

    Fy vilken jobbig grej att fundera över och fatta beslut om!

    ...och VARFÖR kan inte de där plussen komma där de faktiskt känns positiva och inte tvärtom?

    Vad säger din make? Han som inte brukar vara mycket bättre på kommunikationen än min menar jag. Är ni överens? Eller säger han inte så mycket utan målar vidare?

  • ingenjörsbruden

     


    passionsblomman skrev 2010-07-24 14:08:17 följande:
    Men Ingis! Då VAR det ju rätt att vara lite orolig iallafall!Gumman!Här får du en kram  #=== ===#

    Det värsta är....jag TRODDE aldrig att jag skulle kunna komma fram till att välja abort...men när jag bokade tiden så kändes det så himla rätt.....så jag mår väldigt bra...förutom illamåendet alltså!

  • ingenjörsbruden

     


    passionsblomman skrev 2010-07-24 14:13:05 följande:
    Fy vilken jobbig grej att fundera över och fatta beslut om!...och VARFÖR kan inte de där plussen komma där de faktiskt känns positiva och inte tvärtom? Vad säger din make? Han som inte brukar vara mycket bättre på kommunikationen än min menar jag. Är ni överens? Eller säger han inte så mycket utan målar vidare?

    Han säger att han stöttar mig i vilket beslut som....men vi är båda rörande överens om att det känns mindre lägligt....han vill så klart osså ha fler barn...men inte riktigt nu....han var så försiktig o rätt att trampa på några tår så han var riktigt gullig!
    Nä så i denna sak så har han varit duktig på att kommunicera....för en gångs skull!

  • passionsblomman

    Vet ni vad, att här regnar det så det är utfärdat klass 1 varning. Det ska visst komma sisådär en 70 mm idag. Det är ganska mycket vatten. Och igår regnade det också mest hela dagen-jag är jätteglad!!!

    Nu kanske gräsmattan blir grön igen, och jag behöver inte förklara för någon varför jag liggeeerinne med min bok och vägrar gå ut.

  • ingenjörsbruden

     


    passionsblomman skrev 2010-07-24 14:13:05 följande:
    Fy vilken jobbig grej att fundera över och fatta beslut om!...och VARFÖR kan inte de där plussen komma där de faktiskt känns positiva och inte tvärtom? Vad säger din make? Han som inte brukar vara mycket bättre på kommunikationen än min menar jag. Är ni överens? Eller säger han inte så mycket utan målar vidare?

    Ja....o vi våra dumma nötter trodde att PCOn skulle göra det lite svårare för oss.....
    *virrar på huvudet*
    Känns så orättvist....skulle så gärna vilja ge bort detta plusset till någon som verkligen vill ha det.....tycker att DET är sorjligt(eeeeh det ser ju helt fel ut....nåja...det är skånska)

  • ingenjörsbruden

     


    passionsblomman skrev 2010-07-24 14:16:01 följande:
    Vet ni vad, att här regnar det så det är utfärdat klass 1 varning. Det ska visst komma sisådär en 70 mm idag. Det är ganska mycket vatten. Och igår regnade det också mest hela dagen-jag är jätteglad!!! Nu kanske gräsmattan blir grön igen, och jag behöver inte förklara för någon varför jag liggeeerinne med min bok och vägrar gå ut.

    ganska mkt vatten?! Det är väl en hel ocean...typ?
    men göööttigöttgött för gräsmattan!
    Peeeerfekt liggainneoläsaodrickate-väder!

  • Fru sy

    Skickar en stor kram till dig Ingis! Vad skönt att ni kommit fram till ett beslut som känns bra även om det känns lite jobbigt. Kram igen.

  • passionsblomman

     


    ingenjörsbruden skrev 2010-07-24 14:15:38 följande:
      Han säger att han stöttar mig i vilket beslut som....men vi är båda rörande överens om att det känns mindre lägligt....han vill så klart osså ha fler barn...men inte riktigt nu....han var så försiktig o rätt att trampa på några tår så han var riktigt gullig! Nä så i denna sak så har han varit duktig på att kommunicera....för en gångs skull!

    Bra där!

    Rätt som det är så blinkar de liksom till...

    ..som fyrbåkar i natten.

    Och då kan man fortsätta framåt tillsammans en bit till längs vägen.

  • Daa

    *ger Ingis en stor, varm kram*

    Bra att du och maken har kunnat prata ordentligt om det.

    *kramar om igen*

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...