• andbeyond

I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här

Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html

• Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • passionsblomman

Ninnnis skrev 2010-07-23 14:04:06 följande:
    Daa, men då är ju jordgubbslandet ett ypperligt ställe att bryta ihop på

Instämmer!

*ser för min inre syn Daa dammsuga jordgubbslandet krypande*

Ursäkta, men det ser i mitt huvud ganska roligt ut! *fnissar med händerna för munnen*

• passionsblomman

Ninnnis skrev 2010-07-23 14:03:23 följande:
      Jo! Jag råkar veta att de små luringarna träffades i går, så de har det nog bra i alla fall Jag var medbjuden men kunde tyvärr inte komma eftersom jag jobbar.Men titta in till oss, Hvidis & Ingis!

Jaha, men bra, då behöver vi inte oroa oss iallafall.

Bara sakna! *plutar lite med underläppen*

• Ninnnis

passionsblomman skrev 2010-07-23 14:06:08 följande:
      Instämmer!*ser för min inre syn Daa dammsuga jordgubbslandet krypande*Ursäkta, men det ser i mitt huvud ganska roligt ut! *fnissar med händerna för munnen*

• andbeyond

Ni är så söta

Daa, som Ninnis sa så är det ju helt rätt att du får vila och gråta precis så mycket som det behövs. Sen att det kan kännas jobbigt ändå är ju en annan sak, jag hoppas du slipper känna dig trött och får massor av glada stunder med skäggmannen ikväll

Blommis: Fin lista det där, men lever? Det får man väl inte äta? eller? Funderar vad som händer med mitt järnvärde, jag som ligger för högt i vanliga fall (läkarna förundras över en 26-årig fertil kvinna med Hb 150). Borde ha blivit långdistans idrottare kanske?

Ninnis: Vad är det för vovve du har? länka till en bild på google? är dålig på det där med raser

Här är det bra, lite illamående och toktrött (WOHO!). Inget blod. En vecka kvar till BM.

• Ninnnis

Jag har haft en helikopter hängandes utanför fönstret de senaste 10 minuterna. Spännande, men ganska irriterande när man måste ha fönstret vidöppet pga värmen...

*döv*

• Ninnnis

Det var nog en övning, för de hissade upp ett par oreangeklädda figurer innan de landade och sedan hoppade ner i en båt och åkte iväg. Nu är både båten och helikoptern borta, och det är typ bara jag kvar på jobbet... 

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...