• andbeyond

I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här

Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html

• Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • Daa

Ha det så skönt i stugan, Lanovia. *undrar också hur det är med Ingis*

Villemoa: det låter jättemysigt med er tripp.

Ninnis: lycka till på hundträningen.

Fjällbruttan: Härligt med celebert besök. Visade förresten mamma min bild från lilla Vilds dans på dopet och hon smälte.

• Fjällbruttan

Panzerfaust skrev 2010-07-21 20:02:10 följande:
    Det var skoj att träffa Fjällis med familj, har Paradisasken smält i värmen?

Nähädå
    Den har jag själv suttit ochmumsat ur med en god kopp te ikväll

Alltså, ni kunde faktiskt ha sagt till mig för jag glömde att ställa fram den när vi fikade, förlåt!!*skäms*
    Får skylla både på amninghjärna och värmen att jag är så virrig!

Å andra sidan njöt jag enormt, det måste jag erkänna när jag fick sitta och vräka i mig!!

Julle är förreten jättegullig, och visst har h*n hittat tummen

Tack för en mycket trevlig kväll!

• Fjällbruttan

Daa skrev 2010-07-21 20:08:27 följande:  Fjällbruttan: Härligt med celebert besök. Visade förresten mamma min bild från lilla Vilds dans på dopet och hon smälte.

Gulle dig!!

Upptäckte idag att jag glömt svara på ditt mess, förlåt!
    Men vi har det toppen!

Och du, kan du inboxa mig din adress, så skickar jag kläderna jag glömde ge dig när ni for.....

AAARRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGHHHHHHHHH, jag vill ha igen min hjärna och inte glömma allt

• Ninnnis

God morgon!

Hundträningen igår gick jättebra! Maken var stolt över både mig och vovven, som ignorerade djuren och fokuserade på matte

Idag är det regnigt men varmt och kvavt här hos oss. Jag har vaga planer på att inviga jobbets nya gym i eftermiddag, om det inte dyker upp något roligare

• passionsblomman

Panzer, -GULLE-JULLE! Jag tror visst h*n brås på pappa eller vad? Hihi!

Nä, men allvarligt talat-visst är det COOLT att få se parveln på skärmen eller va!

När har ni fått beräknat förlossningsdatum förresten? *glömt*

• Daa

Fjällbruttan skrev 2010-07-22 00:15:26 följande:
      Gulle dig!!Upptäckte idag att jag glömt svara på ditt mess, förlåt!Men vi har det toppen!Och du, kan du inboxa mig din adress, så skickar jag kläderna jag glömde ge dig när ni for.....AAARRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGHHHHHHHHH, jag vill ha igen min hjärna och inte glömma allt

Men, gulle dig, som vill ge oss kläder! ♥

Och du glömmer inte allt. Ni roddade ju ihop dopet och middagen med glans. Tack igen för att vi fick vara med.

Tänkte be om din mailadress så jag kan skicka bilden på lilla vild och hennes vän. Riktade min kamera mot dem när de rockade loss som mest, men då fick hon syn på mig och avfyrade ett leende (ett sådant som jag gissar att hon kan ha använt en och flera gånger för att blidka dem hon råkat förarga när hon ställt till med något. ). Men du har nog fått ganska många bilder av dem.

• Daa

Duktiga gullhunden! Och hans fina matte, förstås.

Ninnnis skrev 2010-07-22 09:17:59 följande:
    God morgon!Hundträningen igår gick jättebra! Maken var stolt över både mig och vovven, som ignorerade djuren och fokuserade på matte Idag är det regnigt men varmt och kvavt här hos oss. Jag har vaga planer på att inviga jobbets nya gym i eftermiddag, om det inte dyker upp något roligare

• Ninnnis

Daa skrev 2010-07-22 13:49:03 följande:
    Duktiga gullhunden! Och hans fina matte, förstås.  

Gullhunden och matte har nu sovit lite på altanen till ljudet av husses motorsåg en bit bort Det blev alltså ingen invigning av gymmet idag... Nu sov jag dock ta mig samman och laga shepherds pie.

• Daa

Idag blev jag till en påse hormoner. Sista semesterdagen och en känsla av att jag kastat bort hela min sista semestervecka på att vara osannolikt trött. En vecka av resultatlöst vilande.
    Det blev svårt att förklara för maken när han hittade mig gråtande i jordgubbslandet. Jag tror inte att han förstår det där med gråtande för gråtandets skull (något som f ö är en relativt ny upplevelse för mig också).
    Nu tänker jag i alla fall testa min teori som går ut på att jag alltid mår bättre när jag klippt gräset (iofs, lasagne till lunch gjorde också att energin klev upp några snäpp).

• Ninnnis

Men finaste, finaste Daa! Du är för sjutton gravid med tvillingar, du BEHÖVER vila! Jag tycker det är en utmärkt idé att passa på och vila när du är ledig och faktiskt KAN unna dig det. Det kommer nog en tid när du inte kan välja... Hoppas lasagnen och gräsklippningen hjälper lite, i kombination med skäggmannen. Kraaaaaaaaaam!

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...