• andbeyond

I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här

Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html

• Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • Ninnnis

Vi har haft besök av makens pappa samt syster med familj i helgen. I lördags grillade vi och satt uppe alldeles för länge. Igår var vi således lite slöa, men en långpromenad med vovven blev det i allafall innan soffan kallade

• lanovia 08

Nu har jag hittat tillbaka från några helt ljuvligt underbara dagar i stugan.

Vill börja med ett stort GRATTIS till underbara Ingis! Och en kram till dig.

• lanovia 08

Har inte ro till att läsa ikapp allt nu. Får försöka senare.
    Har i mitt snabba igenomögnande dock sett att Ingis behöver extra mycket kramar! Skönt att ni kommit fram till ett beslut som känns rätt för er. Det är det enda som är viktigt.
    Ja livet är orättvist, någon plusar som inte vill någon annan kämpar. Det suger, men du kan ju inte ändra ditt liv därefter. Du måste ju göra vad som känns rätt för er.

• Fru E

Här är Fru E , tillbaka på jobbet nu så har tid att vara här

Återkommer under dagen med kommentarer till er

Men kramar till alla!

• Villemoa

Heloise: jag hade moderkakan i framvägg med Moa och jag kände heller inte så mycket i början utan det kom senare, i v.23,24 nånting. Nu har jag moderkakan i bakvägg och kände ordentligt redan i v.18.

• Fru E

Grattis till Ingis

Och till Ninnis i efterhand eftersom jag är lite sen med allt

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...