• andbeyond

    I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

    Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här


    Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.


    Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html


     

  • Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • Ninnnis

     


    Hvidbrud skrev 2010-07-23 15:57:21 följande:
    *står utanför en butik med jobbansökan i handen* pirrigt värre

    Iiiiiihhhhh!!!! Vad är det för butik?!

  • Villemoa

    Käraste Daa: gråt på du bara *lånar dig en axel att gråta ut emot* KRAM

    Hvidis: spännande, jag håller mina tummar och tår!

    Andbeyond: vanligtvis brukar jag ju inte hurra för illamående men nu gör jag det; HURRA!!!

  • passionsblomman

    Vaffan, här skriver man med versaler för att Hvidis ska känna trycket i hejjandet....

    ..åsså blir det mes-gemener och inte ens en smiley. FAST jag var smart och inte skrev allt med stora bokstäver.

    Prutt!

  • Daa

    Hvidis: håller tummarna! *vinkar*

    Villemoa: tack för axeln. Medan jag var på stan lagade maken gräsklipparen, så den behöver jag iaf inte gråta över mer.

    Blommis: känner att jag måste förtydliga det där med kaffet. Jag drack inget kaffe till lunch, för att underlätta för kroppen att ta upp järn. Några timmar senare såg jag minsann till att få mig mitt kaffe. Nån måtta får det vara.

    Andbeyond: symptom gillar vi. I teorin i alla fall. Skönt att de börjar ge sig tillkänna för dig.
    Jag brukar ligga ganska högt i järnvärde också, kanske inte så högt som du, men i överkant för att vara en kvinna i fertil ålder (en som dessutom är både klen och blek ). Jag citerar barnmorskan som jag pratade med i veckan: "Ja, dom äter järn, dom där..."

    *skrattar åt jordgubbslandsvisionerna* Tyvärr är skörden väldigt klen i år. Vi brukar inte kunna äta upp allt själva, men i år är dagsransonerna lätta att klara av.

  • Panzerfaust

    27:e är det dags för ultraljud igen, som tur är belsebub som gjorde förra ultraljudet på semester. Snacka om att vi ska ta vara på detta ultraljudet, kommer även påpeka att jag vägrar betala för 5minuters ultraljudet vi gjorde för en vecka sedan. Är ruggigt nyfiken på vad det är för "sort" som ligger och sprattlar i magen på H.

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...