• andbeyond

    I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

    Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här


    Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.


    Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html


     

  • Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • Daa

    Ja, det är jätteroligt!
    Ansikten och verkliga röster till dem man pratar så mycket med på det här viset.


    passionsblomman skrev 2010-07-20 11:56:36 följande:
    Jag undrar vad som hände med mitt inlägg som jag skrev nyss? Där jag bla sa att det är så KUL att se er allteftersom IRL och verkligen få bekräftat att ni ÄR så här trevliga och jag TYCKER så mycket om er, på alldeles riktigt!

     


    passionsblomman skrev 2010-07-20 11:57:11 följande:
      Nä det är du inte, det är isåfall jag...

    Vi kanske får turas om att ha den titeln...

  • Daa

    Jobbigt, Villemoa. Vi får hoppas, som du säger, att det inte förvärras.
    Kram.


    Villemoa skrev 2010-07-20 11:34:11 följande:
    Vad bra Daa att du ringde och att BM tog dig på allvar!Vet precis vilken smärta du pratar om, så får jag när jag suttit för länge och så gör det jävulskt ont i underlivet. Inte alls kul när fogarna bråkar med en.Det är riktigt skönt att jag är ledig nu och kan vila mycket för så fort jag går och/eller står lite för länge så får jag riktigt ont i ryggen och fogarna. Hoppas bara det inte förvärras....Passa på att vila så mycket du kan, kram!
  • Daa

    Jo, Ninnis: Det blev några stackars jordgubbar, i och för sig några riktigt härligt stora och röda. Den här sommarens skörd verkar dock bli betydligt fattigare än tidigare år.
    Kanske inte har ägnat nog mycket uppmärksamhet åt jordgubbslandet. Trädgårdsnovis som jag är.

    Har legat och sovit en stund till ljudet av hammare mot garagetak. De jobbar bra, maken och svärfar. Gick ut och belönade dem med melonbitar. Sedan hamnade jag här. Borde kanske hänga ute när det är så skönt väder, men det är alldeles för lätt att hamna här.

  • andbeyond
    passionsblomman skrev 2010-07-20 11:58:36 följande:
    Andbeyond, hur går det? Blöder du fortfarande?
    Hej blomman fina! Nej, inget alls på 2 dagar nu. Igår fick jag dock jätteont (som daa beskrev typ) så ringde ultragyn på Odenplan och fick akuttid idag då det var lite rädda att det kunde vara utomkv. Men det vår det inte. Däremot fick jag och maken se ett litet litet hjärta slå där inne. Så jag har en av de bästa födelsedagarna någonsin. *bjuder alla på tårta* Ledsen om jag är lite ego nu om tiden, mkt som händer bara. Tack för ert stöd vänner!
  • Ninnnis

    Nejmenvadsägerdu Andbeyond?! GRATTIS!!! I dubbel bemärkelse antar jag? Åh vad underbart att höra!

    *skyndar till träningen med lätta steg och glädje i hjärtat*

  • passionsblomman

    Andbeyond, men ÅÅÅÅÅH vad underbart att höra!!! HURRA!!!

    Och HURRA för födelsedagsbarnet också!!! GRATTIS! Det var värst vad med juli-barn vi har i tråden här då! *smaskar tårta för glatta livet*

  • Daa

    Åh! GRATTIS GRATTIS, andbeyond! Till födelsedagen och det lilla hjärtat.

    *blinkar bort en glädjetår och hugger in på tårtan*

  • Fru sy

    Grattis på födelsedagen andbeyond!!! Och stort grattis till att ni fått se det lilla hjärtat Underbart att allt såg bra ut!

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...