• andbeyond

    I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

    Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här


    Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.


    Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html


     

  • Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • Ninnnis

    Fru Sy, vad skönt att indianerna hittade rätt (om de nu ändå skulle komma) så att du slipper vänta på nästa pergokur. Andra gången gillt?

    Daa, usch och fy för att inte kunna sova...

    Villemoa, vecka 23 redan! Skönt att illamåendet är över.

    Andbeyond, men det måst5e väl vara positivt att det inte har ökat iaf? *hoppfull*

    Jag började dagen med lite sovmorgon och en 45 minuters snabb promenad med vovven, härligt! Sedan lämnade jag av vovven hos maken på väg till jobbet. I eftermiddag ska jag till Hbg och picknicka med två gamla studiekompisar. Bra dag!

  • andbeyond

    Kanske för att jag genomgått hela vecka 5?


    Jo. Jag är hoppfull. Ska se till att få ett VUL när jag träffar barnmorskan om 2 veckor fastän det inte är "normal procedur" eller vad man ska säga. Bra för mina nerver om inte annat

  • Ninnnis

     


    andbeyond skrev 2010-07-15 13:23:45 följande:
    Kanske för att jag genomgått hela vecka 5? Jo. Jag är hoppfull. Ska se till att få ett VUL när jag träffar barnmorskan om 2 veckor fastän det inte är "normal procedur" eller vad man ska säga. Bra för mina nerver om inte annat

    Just det, exakt därför var det!

    Klart du ska be om ett VUL!

  • Villemoa

    andbeyond: ja tiden går otroligt fort! Den här gången tycker jag att det har gått fortare men det kanske också beror på att jag har en liten 2-åring här hemma med spring i benen
    Hoppas verkligen att det inte är ett MA!!!

  • Fru sy

     


    Ninnnis skrev 2010-07-15 16:23:50 följande:
    Sådärja! Då var resan till Kefalonia betald

    Får väl erkänna att jag blir avundsjuk

  • Fru E

    Fru Sy-ända sättet att veta hur bra ÄL man har är att ta blodprov på dag 21 så be dem göra det nästa gång. Kan hända att du ska öka på tabletterna eller så har du en bra ÄL
    Skickar så glatt över mina bångstyriga förindianer till dig för här ska de inte vara. Liksom förra månaden börjas det spottas rött kring dag 15-18 och fortsätta tills indianerna kommer som de ska, jädra irriterande eftersom ÄL knappast kan fungera av sig själv då dvs vi har ingen chans till bakning i sommar


    Ninnis-härligt med resan


    Daa-kanske lite kamomillte eller liknande kan hjälpa


    Idag har vi fått upp en bit av två väggar och en hel del elkablar skönt att sätta UPP något och inte bara riva och riva.


    Kram & till alla!

  • Fru sy

     


    Fru E skrev 2010-07-15 21:49:32 följande:
    Fru Sy-ända sättet att veta hur bra ÄL man har är att ta blodprov på dag 21 så be dem göra det nästa gång. Kan hända att du ska öka på tabletterna eller så har du en bra ÄL Skickar så glatt över mina bångstyriga förindianer till dig för här ska de inte vara. Liksom förra månaden börjas det spottas rött kring dag 15-18 och fortsätta tills indianerna kommer som de ska, jädra irriterande eftersom ÄL knappast kan fungera av sig själv då dvs vi har ingen chans till bakning i sommar Ninnis-härligt med resan Daa-kanske lite kamomillte eller liknande kan hjälpa Idag har vi fått upp en bit av två väggar och en hel del elkablar skönt att sätta UPP något och inte bara riva och riva. Kram & till alla!

    Trist med din cykel, inte roligt när den inte gör som man vill.

    De brukar göra test för att se om man haft äl, men efetrsom vi är i semstertid och det såg bra ut på vul efter pergotimen så fick vi testa i sommar. Har alltså en kur till med tabletterna. Sen blir det mer uppföljning i höst...

  • Ninnnis

    God morgon!

    Härligt att det går i rätt riktning med renoveringen, Fru E. Men skit med triskande indianer Mina är på intågande, jag kan gärna uppehålla dem åt hela tråden.

    I kväll ska jag och maken se Stevie Wonder i Köpenhamn. Tyvärr kommer han nog inte att se oss.

    (sorry, kunde inte låta bli)

    Vår inhyrda musikerkille spelade en av hans låtar under vigseln (You are the sunshine of my life), så det känns nog lite extra om han spelar den

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...