lanovia 08 skrev 2010-07-14 10:02:03 följande:
Fru Sy har du gjort något test ännu?Visst är det jobbigt när kroppen spökar så. Min höll på så i 1 år, från det att vi började försöka till det tog sig, många månader var jag så gravid att jag knappt tyckte jag behövde ett test, ont ibröst, illamående eller något annat som jag inte brukade ha i normala fall. Det suger och är enormt påfrestande för psyket.
japp var uppe och testade i morse, och visst vad det "inte gravid". Inga indianer ännu men får väl vänta och se. Påfrestande för psyket kan jag klart hålla med om, känner inte mig så stabil idag faktiskt. Blir nog bara hängmattan idag som det känns nu. Det jobbigaste är faktiskt att det är så veligt, jag vill ju att indianerna kommer som de ska så jag slipper hålla på och fundera och hoppas på att det kan vara något på gång. Vill ju köra igång med pergotimen nu, känns trist att behöva äta proveran oxå först. Det var tur att vi skulle åka på semester runt i sverige som vi gjorde eftersom pergotimen var sluta på alla apotek här i stan och inte skulle komma in förrens slutet av denna veckan eller början av nästa. Dock visade det sig vara likadant i övriga sverige oxå, vet inte hur många apotek vi varit inne på och frågat. De har ringt runt till närliggande apotek men då har det varit slut där oxå. Tillslut hittade vi ett apotek där det fanns en förpackning kvar, den ringdes och bokades så efter mkt letande och körande fick vi tag på de där fem små tabletterna...