• andbeyond

I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här

Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html

• Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • Ninnnis

Bruttan, jag ska kolla på dina klipp när jag kommer hem.

Ankan, hoppas han återgår till sina sovrutiner igen.

Lanovia, när åker ni norrut?

Fru E, hoppas mc-lektionen gick bra. Hinner ni koppla av något också? (förutom innan ni somnar då, alltså )

Sonja, hur går det med packningen? Blir det någon tid över till lite lite egentid? 

Jag har precis "råkat" boka en resa till Kefalonia

Jag har ju semester vecka 32-33, men maken kan tyvärr inte ta ledigt pga sin nystartade firma. Däremot är lillasyster ledig, så vi har bestämt oss för att hitta på något ihop. 2673 kr för en vecka (ospecificerat, men med mat på flyget och transfer) kunde jag inte motstå

Är det någon av er som har varit där? Jag tror faktiskt gudsonen blev till där, så jag får höra med hans föräldrar

• Ninnnis

Ska kanske tillägga att resan inte är betald än, så än finns det lite tid att ångra sig. Men om lillasyster godkänner så blir det nog det

Vi funderade på att vänta ännu längre och hais i magen, men frågan är hur mycket billigare det blir? Eftersom jag måste vara hemma till den 18 aug så har vi inte så många dagar att spela på heller.

*egoblaj egoblaj egoblaj*

• passionsblomman

Aha! Det kunde man ju egentligen tagit på ordets beskaffenhet så att säga. Det vilar lite Souvlaki och Tzatsiki över det om man känner efter...

Du, apropå inboxbabbel: Vi ska ju till Åhus ett par dagar. Känns det till närmre? och är det isåfall något man "borde" åka och kika på, ngnstans man MÅSTE fika eller något annat av existensiellt värde?

Andra är också varmt (!) välkomna att lägga sig i tipshörnan...

• Ninnnis

Hmmm, jag ska fundera på Åhustips Blommis! När åker ni? Ska även fråga maken, har är nästan uppvuxen där

• passionsblomman

Ninnnis skrev 2010-07-13 11:46:12 följande:
    Hmmm, jag ska fundera på Åhustips Blommis! När åker ni? Ska även fråga maken, har är nästan uppvuxen där

Mañana!

• Villemoa

Ninnis: min man var där för en massa år sedan och han tyckte att det var jättefint! Han och dåvarande flickvännen hyrde en bil, tror jag det var, och åkte runt ön. Den är inte så stor men som sagt fint. Hoppas bara att ni inte hamnar på något skabbigt hotell, fast ni kanske inte är så kinkiga? Har för mig att man kan boka sista-minuten som specificerat också.
    Hursomhelst så låter det jätteskönt att få komma iväg till Grekland!

• Ninnnis

Det ser jättemysigt ut, Blommis!

Tack Villemoa! Jag är inte så kräsen (inom rimliga gränser iaf...) och lillasyster är lite bortskämd så hon mår bara bra av lite lägre standard Skulle det vara riktigt illa kan man kanske betala för att byta upp sig på plats.

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...