• andbeyond

I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här

Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html

• Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • Sonja68

Springer in och vinkar till alla!

Håller på och tvättar som en besatt och sorterar kläder. Bara imorgon kvar att packa, sen drar vi på onsdag vid lunchtid.

Här är sol och klibbigt varmt. Dit vi ska är det +35 för tredje veckan i rad. Ni ska se att när vi kommer dit blir det +7 och regn.

Ha det gott alla!

• Fjällbruttan

EGO!!!

Titta inte om i inte vill se en ego-tripp...
    Det är från vårt bröllop, solosångerna,
    Alex som sjunger är samma tjej som sjöng på svärmors begravning och nu på Signes dop.... kunde inte låta bli att lägga upp dem när jag satt och meckade vid datorn

">

">

">

Hoppas bara att allt funkar

Ska läsa ikapp sen...

Kram

• Villemoa

Fjällbruttan skrev 2010-07-12 18:17:37 följande:
    EGO!!!Titta inte om i inte vill se en ego-tripp...Det är från vårt bröllop, solosångerna,Alex som sjunger är samma tjej som sjöng på svärmors begravning och nu på Signes dop.... kunde inte låta bli att lägga upp dem när jag satt och meckade vid datorn www.youtube.com/watchwww.youtube.com/watchwww.youtube.com/watchHoppas bara att allt funkar Ska läsa ikapp sen...Kram

Jättefint! Vi hade också "Du är allt" som en av sångerna på vårt bröllop

• Fru E

AHhhhhhhhh svalka, en soffa och en cider!!

Maken och jag kämpar på med renoveringen och nu börjar vi faktiskt kunna sätta upp saker och inte bara riva, tjohooooooo!
    Innan vi börjar på morgonkvisten blir det en mclektion med konbanam hemska tragglande men det behövs.

Har lite dåligt samvete för att jag inte hinner in mer till er kl 7.30 ringer klockan, sen en timme mc, frukost i huset, renovering till 20-21 och sedan dusch och säng.....somnar som stockar båda två ja efter lite hemskt trevliga aktiviteter

Bruttan-du är välkommen att få lite värme av oss här går det knappt under 20 grader ens på natten

Daa-tack för en trevlig fika

PB-blir du glad om jag säger att vi snart ska beställa en UGN

Lanovia-du kan vara lugn, ert hem är RENT i förhållande till våra båda just nu . Jag som i normala fall vill ha lite ordning och reda får nu tygla känslorna.....

• Ankan80

*vinkar tillbaka*

Jo tack allt är bara bra. Fast i natt vaknade nog lillen av åskan o sen var han vaken i två omgångar efter det.
    Har varit lite bortskämd för han har sovit till 6 i några veckor nu.

• lanovia 08

Ankan segt, hoppas han återgår till sina sovarrutiner igen då. Verkade han rädd för åskan eller väckte den honom bara?
    Jo man skämmer snabbt bort sig. Är så skönt när de sover lite mera.

• lanovia 08

Sitter här och lyssnar på Bruttans klipp med Sareks "Genom eld och vatten". Tårarna började bränna snabbt, den lyssnade jag av någon anledning mycket på när farmor gick bort. Är många år sedan nu men minnen kom tillbaka.....

• lanovia 08

Bruttan tittade på de andra klippen du lagt in också, UNDERBART sätt att anlända till sin vigsel, Zetor...

Vilka fina döttrar du har.

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...