• andbeyond

I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här

Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html

• Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • Fjällbruttan

">

Måste för övrigt också få skryta på Iza´s musiklärare!!
    Så underbar kille!

han har repat med barnen två gånger på sin semester, kommit upp till kyrkan, satt upp förstärkare och allt vad man nu behöver, genrepat med barn och solist( han kompade på piano), sen spelade de som de värsta bandet och vi hade en underbar dopgudstjänst! Vi är så glada för det!

Och barnen är så duktiga, Iza på trummor, Emma på Bas och Brian på gitarr!
    Tänk att vi fick ihop ett litet band i vår lilla by  

• passionsblomman

Bruttan, då har jag fattat allt rätt redan från början!
    Förra gången folk var här i kombo med Astrid Lindgrens värld ville sonen hellre åka till badhuset med storkillen i den ena familjen, så två av tre pappor gjorde det istället.
    Jag tror inte det är ngt han är superintresserad av, inte sambon heller tror jag. Men vi får se, sådant där kan ändra sig!
    Det roliga är att ni kommer hiiiit!

• lanovia 08

Och Bruttan glöm inte att ni får sörlänningar på besök när ni kommer hem.

• lanovia 08

Måste även lägga in ett TJOHO!!! för att Spanien vann igår!

• Leksi

Lillkillen och storkillen ligger och sover tillsammans så jag vill inte väcka dem, men senare hoppas jag kunna "youtuba" alla era nya tips. Ankans låtar var inga jag kände igen t.ex.

Nu har vi i alla fall bokat kyrka och lokal för dopet. Det blir den 14 augusti så nu gäller det att sätta fart! Ska fixa inbjudningskort nu så vi får iväg dem så fort som möjligt.

Jag bytte också lag igår Blomman! Har hejat på Holland genom hela turneringen (de brukar spela rolig fotboll och så har företaget jag jobbar på ett dotterbolag där) men jag gick också över till att heja på Spanien! Fy för fult spel!

• lanovia 08

Visst har vi konstaterat att ett skitet och grisigt hem är tecken på att man har ett innehållsfullt och roligt liv eftersom man inte hinner städa???

• lanovia 08

Snart kommer en utav mina barndomskompisar med man och dotter hit. Skall bara titta in lite snabbt på förbi resa, har inte träffat dem på drygt 1 år så det skall bli kul. De har alltså inte sett E ännu. Katastrof!!!!!

*vadar mig fram genom saker, grus och hundhår och försöker i skiten hitta en dammsugare*

• lanovia 08

Härligt att dopet är bokat nu Leksi.
    Känns föräldrarlivet lättare?

Ja usch för fult fel!! *tummen ner*

• Ninnnis

lanovia 08 skrev 2010-07-12 13:57:03 följande:
    Visst har vi konstaterat att ett skitet och grisigt hem är tecken på att man har ett innehållsfullt och roligt liv eftersom man inte hinner städa???

Absolut!

• Ninnnis

Hej förresten!

Jag sitter på jobbet i tryckande värme. Det är kvavt, klibbigt och ger mig huvudvärk. Men fönstret är vidöppet mot Öresund så det fläktar lite, lite i alla fall.

Helgen har varit underbar med magisk konsert, middagar utomhus med svägerskorna & co, stranden och första havsdoppet igår och fotboll och sushi som avslutning. För första gången i sommar har jag haft lite semesterkänsla, trots att det "bara" var helg. Nu har semesterkänslan tyvärr avtagit...

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...