• andbeyond

I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här

Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html

• Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • Ninnnis

Hej Sonja!

Åh vad härligt med vin, analkande semester och nygammal vänskap för maken DET är ni värda! Jag förstår att IKEA belv glada, 5-kronorskorv var väl det minsta man kan begära

Hade också velat sitta med er, fina trådvänner, och skratta och gråta över livets nycker...

• Ninnnis

Sonja68 skrev 2010-07-08 21:48:55 följande:
    Blommis, du bara _måste_ skriva någon sorts bok med klokheter, för jag vet INGEN som är så fenomenal på att sätta ord på de känslor ett kvinnohjärta rymmer

Håller med!

• Fjällbruttan

Sonja:  HEJ!!
    Tänker på dig titt som tätt men lyckas aldrig få till nåt...
    Men löjrom är underbart!! Min favvoförrätt ever!

Härligt med maken och kamrater förresten, och Ikea borde bjudit er familj på minst en soffa som tack för att ni tog dit en bra kund

• Fjällbruttan

Att bero på löjrom...
    Hur vill ni äta den??
    Alltså med vilka tillbehör (eller utan)

Är nyfiken på alla´s favoriter

Själv gillar jag den med Wb-paj, rödlök och creme fraiche, eller med hårt tunnbröd Runda Björn och så rödlök, cr fr och balsamicosirap, svartpeppar och citron..

Nu dregglar jag snart..

• Sonja68

Jag gillar också Västerbottenspaj med löjrom.

Annars så gillar jag det ganska enkelt: Rostad fralla, smör (extrasaltat bregott), löjrom, lök och lite vitpeppar. När jag var Discodrottning av K-Ix för hundra år sen, så var det DET man åt när man kom hem på natten och var på lyset

Men ska man göra det finare så blir det väl som en toast med löjrom, rödlök, crème fraiche. Eller nåt.

• Sonja68

Sashas kompis (som f ö också heter Sasha) hade med sig massor med finska chokladkakor till "flickorna". Eftersom jag fortfarande anser mig vara flicka avnjuter jag nu Karl Fazer  mjölkchoklad med krossade Mariannegodisar inuti. Vet ni hur GOTT det ÄR???

• Sonja68

Jag och kompisen fann varann direkt, f ö.  Han riggade genast upp sin bärbara dator och satte igån bildspel från grabbarnas fiskeresa i helgen, som underhållning under middagen Jösses vilka galna killar. Helt otroligt skojjiga!

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...