• andbeyond

I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här

Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html

• Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • Fru sy

andbeyond skrev 2010-07-14 13:22:16 följande:
    *kramar fru sy* Jag hoppas indianerna skärper sig! Här är det dripdropp på toapapperet men inte mer än så. Jag försöker ha tålamod.. oj vad jag har tålamod. 2 veckor går fort.. *intala sig själv* Ha en underbar Åhus-resa Blommis! Ninnis: Söt-Vovve!

*Kramar om andbeyond tillbaka* Det är inte så att det är den tidpunkten som du skulle haft mens om du inte blivit gravid. Läste runt lite på nätet och det verkar inte vara ovanligt att en del blöder en mensliknande blödning vid den tidpunkten de första månaderna?

• andbeyond

Jo, jag läste det också.. hade lite bruna fläckar på papperet förra veckan också som var mensveckan. skulle haft mens mellan 2-7 juli. Men det verkar inte vara helt ovanligt med blödningar överlag... Så jag hoppas att jag är en av dem som har blödningar men att allt går bra

• Ninnnis

Andbeyond, jag förstår att det måste vara skitjobbigt att inte kunna kolla upp det. Det verkar ju faktiskt vara väldigt vanligt med ofarliga blödningar, men den vetskapen hjälper förmodligen inte sinnesron ett dugg. *kramar om och intygar att två veckor går fortfortfort* 

• Ninnnis

andbeyond skrev 2010-07-14 13:30:14 följande:
     Så jag hoppas att jag är en av dem som har blödningar men att allt går bra

Vi bestämmer att det är så! *klubbar*

• andbeyond
    Ninnnis skrev 2010-07-14 13:30:54 följande:
    Andbeyond, jag förstår att det måste vara skitjobbigt att inte kunna kolla upp det. Det verkar ju faktiskt vara väldigt vanligt med ofarliga blödningar, men den vetskapen hjälper förmodligen inte sinnesron ett dugg. *kramar om och intygar att två veckor går fortfortfort* 

Hoppas att jag vaknar och det är augusti. PangBom bara

• Ninnnis

Så får det bli, Andbeyond!

Nu ska jag snart åka och hämta upp vovven hos maken som ska jobba lite till. Jag drabbades av plötslig lust att hitta på något kul i det fina vädret ikväll, vi får väl se vad fantasin/orken räcker till

• Ninnnis

Har för övrigt precis smällt i mig nästan en hel ask Österlentomater, sååå gott! I väntan på att våra egna tomater blir mogna duger dessa alldeles utmärkt

• Fru sy

Ninnnis skrev 2010-07-14 16:37:22 följande:
    Har för övrigt precis smällt i mig nästan en hel ask Österlentomater, sååå gott! I väntan på att våra egna tomater blir mogna duger dessa alldeles utmärkt

När jag läste det igårkväll blev jag så sugen på tomater, fick springa till kylen och leta upp vad vi hade där... hittade lite miniplommontomater och de var riktigt gott! Idag är jag extremt sugen på vattenmelon, får nog bli en tur till affären nu på förmiddagen.

• Fru sy

Indianerna kom igår kväll, så kan räkna dag 1 idag, då blir det att börja med pergotime på lördag och det känns ju bra. Skönt att de hittade hit

• Villemoa

Fru sy skrev 2010-07-15 09:12:41 följande:
    Indianerna kom igår kväll, så kan räkna dag 1 idag, då blir det att börja med pergotime på lördag och det känns ju bra. Skönt att de hittade hit

Vad skönt Fru sy!

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...