• BrudSommar2006

    Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

    Sedan 2006 har vi som hänger här försökt lista ut hur man märker när man är gravid och om ett efterlängtat plus möjligen är att vänta. Vi kan inte vara speciellt smarta för vi är inte ett dugg närmre en lösning på problemet nu än då och ändå ger vi inte upp.


    Nåja, se till att få tummetotten ur nu och hjälp oss komma upp till de nästan 12 000 inlägg vi kom upp till nu sist. 


    Jag har förstått att man helst ska uppge skostorlek, favoritchoklad, var i landet man bor och hur det står till på barnfronten för att börja hänga här med oss men jag vet inte jag, jag tycker att det går lika bra att skicka en slant direkt till mig.


    Hursom, här diskuteras hus och hem, resor och relationer, goda drycker och fester och så klart när nästa trådträff kan tänkas inträffa och var. Har man väl gett sig in i diskussionerna här så kommer man aldrig loss.


    Välkomna!


    Här finns förra tråden: 


    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3651505.html

  • Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
  • Lapinette

    mugglan - många av mina kunder är jäkligt "tröga" eller vill veta om de är "bäst" innan de beställer.

  • Lapinette

    Som sagt, helt ok att jobba. Får helt enkelt njuta av de vackra kvällarna istället.

  • Lapinette

    mugglan - har ni satt rabarber på tomten? Själv var jag och skar av lite stjälkar på landet. Fick även med mig gurkplantor hem. I fjol fick mamma massor med gurkor som hon la in. Vi får se om jag får samma skörd.

  • muggles

    Lappis: nej ingen rabarber, däremot några hallonbuskar uppe vid tomtgränsen mot skogen. Vi får tillräckligt med rabarber från svärmor

  • Lapinette

    Ahhh... så ni har också en rabarberkälla . Annars är rabarber himla trevligt och lättskött.

  • fru AM

    Kanske ska jag gå upp till grannen och plantera rabarber i ett av rummen (måste bara bryta upp parketten först). "Va, såg ni inte det här rummet när ni tittade på våningen? Vi har alltid haft det som en allmän köksträdgård för hela huset. Jaja så är det"

  • Lapinette

    AM - älskar också rabarber... tänker på rabarberkompotten som jag åt på Kungsholmen.

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen