• BrudSommar2006

Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

Sedan 2006 har vi som hänger här försökt lista ut hur man märker när man är gravid och om ett efterlängtat plus möjligen är att vänta. Vi kan inte vara speciellt smarta för vi är inte ett dugg närmre en lösning på problemet nu än då och ändå ger vi inte upp.

Nåja, se till att få tummetotten ur nu och hjälp oss komma upp till de nästan 12 000 inlägg vi kom upp till nu sist. 

Jag har förstått att man helst ska uppge skostorlek, favoritchoklad, var i landet man bor och hur det står till på barnfronten för att börja hänga här med oss men jag vet inte jag, jag tycker att det går lika bra att skicka en slant direkt till mig.

Hursom, här diskuteras hus och hem, resor och relationer, goda drycker och fester och så klart när nästa trådträff kan tänkas inträffa och var. Har man väl gett sig in i diskussionerna här så kommer man aldrig loss.

Välkomna!

Här finns förra tråden: 

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3651505.html

• Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
  • nennesjuttioåtta

Bs – vad trist med rabarbern, jag har skördat min för andra gången i år och en av stjälkarna var så grov så det var nästan groteskt, höhöhö! 

• nennesjuttioåtta
    Lapinette skrev 2010-06-29 16:45:34 följande:
    nenne - kan även tillägga att jag först ringde maken för jag var så förvirrad och han bad mig tillslut att sätta på mig glasögonen MEN det är faktiskt inte jag som är galen, blind eller knäpp. Knappen existerar inte!
    De vill nog inte att du ska skicka några mail. Enkelt!

Telis – oj, låter som ert kök kommer ha mangopuré bakom tapeterna till slut!

Nu – grilla!  

• nennesjuttioåtta

och i morgon – sommarfest i huvfudstaden!  

• nennesjuttioåtta

BS – oj, jösses, det var inte meningen att skriva så stöddigt när du sitter där med sparris. Änyway, min ena rabarberplanta för en tynande tillvaro, jag tror den står för varmt och för soligt. Men jag har ingen som helst aning om det stämmer. Det är samma jord på båda ställena men den frodiga står i skugga nästan hela dagen, förutom morgonsol. Men å andra sidan har jag kompisar vars rabarber är sju resor större än vår och deras står i solen, fast på mer lerig jord. 

• nennesjuttioåtta

vaffö funkar inte länkarna för?

• nennesjuttioåtta

nu så, ska jag vanka iväg. på er!

• Oupsie

God morgon, tack så mycket hörni . Jag försöker att "go with the flow". Nu har det hänt och vi får försöka göra det bästa av det, och vi är glada och jag försöker njuta också, av illamående och hormoner som löper amok . För ett par dagar sen såg vi ett brudpar på en restaurang som skulle dansa sin bröllopsvals och jag blev helt tårögd. Lite känsligare än vanligt... Får se om jag kan hitta någon skugga någonstans, det är inte alltid helt lätt här av någon anledning.

Telis, vad mysigt det lät med Göta Kanal. Och Televinken som äter på sitt eget lilla vis. Kanske inte lika mysigt, men underhållande att läsa om

Lappis, vad konstigt att det saknades funktioner.

AM, jobbigt med hyresgästen. Hoppas att advokaten kan hjäla er.

• Lapinette

nenne - de vill nog inte att du ska "länka! Ha, ha ... om de vill att jag ska jobba mera så borde de ta bort internetfunktionen istället för sändknappen . Fast de har kanske inte fattat det än!

• BrudSommar2006

Nenne, vår rabarber har ju lltid varit så fin men nu är den inte alls på humör, suck.

Lapinette, vi var på Tobago och St Lucia. Tobago var jättefint men det har jag sett nu men tii St Lucia och samma hotell vill jag absolut.

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen