• Daa

    I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

    I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

    Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

    Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

  • Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • lanovia 08

    Ninnis smörebröd är ju så göttigt!
    tänk att ni snart får en härlig långhelg tillsammans igen lilla familjen.
    Vad kul att sovrummet är klart nu. Är så kul när man får lite mera ordning i huset.

    Ninnis, Ingis och Hvidis visst kommer ni också till Helsingborg om jag lyckas ta mig dit????

  • lanovia 08

    *letar febrilt efter knappen* Volymen är ju uppvriden till max.


    Daa skrev 2010-03-31 12:05:00 följande:
    Visst är det dumt? Var är avstängningsknappen? Eller iaf volymratten?lanovia 08 skrev 2010-03-31 11:59:21 följande:
    *kramar tillbaka*Lycka till med besöket.
  • lanovia 08

    Undrar vad med jag har tänkt kommentera under dagen? har läst men inte hunnit skriva under eftermiddagen.

    Jo fru sy jag vill gärna ha din bloggadress.

    Nu är det soffan och familjemys.

  • passionsblomman

    VAR det?
    För jädrar vad det är fart därbak...
    Jag är helt skakig och mår illa och bajsar och bajsar...

    Jag känner mig helt magssjuk. Fast ändå rätt pigg.


    Hvidbrud skrev 2010-03-31 20:44:58 följande:
    Förresten blommis, kom precis ihåg att de där låååånga toalettbesöken och körande mage var ett av mina plussymtom... *låter bli att stoppa huvudet i sanden, utan ställer mig brevid blommis och tar tag i armen och sjunger maaaaarmeeelaaaad!!!!!*
  • Ninnnis
    passionsblomman skrev 2010-03-31 21:36:54 följande:
    VAR det? För jädrar vad det är fart därbak...Jag är helt skakig och mår illa och bajsar och bajsar... Jag känner mig helt magssjuk. Fast ändå rätt pigg.
  • Ninnnis

    Självklaaaaaart!!!

    lanovia 08 skrev 2010-03-31 21:30:41 följande:


    Ninnis, Ingis och Hvidis visst kommer ni också till Helsingborg om jag lyckas ta mig dit????
  • Ninnnis

    Nu har jag pratat 1,5 timme med bästisen, som precis har påbörjat bäbisverkstaden med sin sambo. Två försök, och hon har nu börjat räkna dagar, ÄL, BIM osv... Been there, done that, bought the t-shirt

  • Hvidbrud

    Jepp blommis, precis så var det...
    Ja, ninnis och nästan startat ett tryckföretag *kram*
    lanovia: jepp! Kommer!
    Bruttan: mysigt det låter hemma hoss er! Kanske man borde satsa på ett fotbollslag i alla fall...

  • passionsblomman
    Ninnnis skrev 2010-03-31 22:32:59 följande:
    Ingis & co, bestämde vi klockan 14 imorgon?Ni andra är med oss i tanken!
    Jag vill vara med paw riktit! Men OK, jag får väl nöjja mig med att ni tänker på mig nu då.
    Särskilt med tanke på att ingenvill vara med en Baja-maja ändå..

    Hvidis, JA! Fotbollslag!
Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan