• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Daa

Störande. Vad i "INTE stark" var det de inte förstod?

lanovia 08 skrev 2010-03-31 10:59:03 följande:

Det har varit bra i några dagar nu, mycket lugnare. Idag gasar det för fullt så vi får se hur det blir senare idag. Men idag kan jag förklara det lätt. Åt stark thaimat igår. Maken köpte hem thai och sa vid beställningen att den absolut INTE fick göras stark. Resultatet blev att den ena grytan var så stark att det brände på läpparna att äta den.
  • Fru Bygg

Det räcker gott och väl med att du kommer Fru E! Ska bli skoj att äntligen få träffa dig och Ninnis i verkligheten! Så får vi se till att planera in en träff hos mig sen så att Lanovia kan vara med!

Ps. Du kommer också bidra med en liten söt knodd framöver på BT-träffar! Det är jag övertygad om, vännen! *kram*

Fru E skrev 2010-03-31 11:21:05 följande:

Fika hos dig Fru Bygg är lika närma för mig som till Ingis men kan tyvärr inte bidra med någon liten söt knodd
  • Fru Bygg

Vinkar tillbaka till Daa! Hur känns det idag, gumman?

• Fru Bygg

Mysigt med tjejträff Sonja. Låter som en underbar ide med alla kläderna. Då har ni ju chansen att få något nytt och sen får de som behöver resten!

Jag är också sugen på en tjejkväll. Känns som om man är mamma hela tiden nu, och det är underbart, tro inget annat. Men det hade varit skoj att bara vara mig själv en kväll också!

• Daa

Ganska bra, tack. ÄL har mest troligt passerat och det känns skönt. Måste ha känt någon sorts press, för nu tycker jag att jag är lite lättad. Räknar med att jag har en vecka på mig innan jag börjar fundera över symptom.

Fru Bygg skrev 2010-03-31 11:40:18 följande:

Vinkar tillbaka till Daa! Hur känns det idag, gumman?
  • lanovia 08

Detta dumma psyke som skall hålla på o bråka med oss.
    Men vad skönt att ÄL är förbi och du kan slappna av lite. *kramar*

Daa skrev 2010-03-31 11:45:41 följande:
    Ganska bra, tack. ÄL har mest troligt passerat och det känns skönt. Måste ha känt någon sorts press, för nu tycker jag att jag är lite lättad. Räknar med att jag har en vecka på mig innan jag börjar fundera över symptom. Fru Bygg skrev 2010-03-31 11:40:18 följande:
  • lanovia 08

Sonja jag ÄR tacksam för min man. Han ger mig bara dåligt samvete för jag skulle inte bara säga åk till honom. Jag är rädd för att jag ev skulle börja babbla om bensinkostnader och annan skit.

• lanovia 08

Fru E jag har träffat dig och kan säga att det räcker så bra med trevliga dig när det är fika.

Hehe jag nämde Helsingborgtur för maken så nu är han igång och spånar på en tur till Helsingborg vidare till Helsingör till Fredikshavn och sedan hem. Ev Skagen också.

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan