• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Fru E

Förresten var bor Ingis gissar på att jag kommer att köra bil ner

• Fru Bygg

Jag tar gärna vid två, helst inte senare för min del...

• passionsblomman

Inte om det går att tänka "jag kanske testade för tidigt"...

Det ÄR ju ett helskotta med denna väntan tills man verkligen vet säkert. Men men, en dag i taget, precis som alkoholisterna...

Fru E skrev 2010-03-30 13:35:46 följande:

Blommis-å andra sidan testar du så slipper du fundera över molvärken och huruvida det är något eller inte
  • Fjällbruttan

Hej älskade vänner

Blomman, förlåt, men det kanske bara är jg som sprider mina molvärkar.... delar av slemproppen gick i morse
    Och jag fick ringa min BM som skrattade glatt åt mig, trots att det är 4:e barnet har jag aldrig sett nån slempropp!
    Så jag har legat på soffan idag och morrat åt molvärkar...känns som mens upphöjt till 10... JAG SKA INTE FÖDA BARN INNAN PÅSK!!
    Det skrattade BM åt också, hon påstod att det brukar inte föräldrarna få bestämma! Va!!! Har  ni hört nåt så vansinningt
    Jag har haft samma BM i 15 år så vi känner varandra väl... är väl därför hon skrattar åt mig....

Men jag bet ihop och ringde på skolan och bad läraren hälsa Iza att hon måste komma hem ikväll, inte säkert att det finns nån som kan hämta henne på innebandyn....
    Men just nu har det lugnat sig lite

Vill också på tantträff, jag kommer i anden

Daa, håller tummarna för att det ska kännas lite bättre att ge sig in i barnverkstan igen, förstår att det känns jätteläbbigt! Kram

EA, skönt att skithelvetesindianerna åtminstone sköter sig snyggt... ovälkomna gäster kan åtminstone bete sig vettigt...Blääääääää för din sits!! Kram till er båda!!

• Fru E

Blommis- jag ska inte pressa dig mer utan du testar när du vill

• Fru E

Bruttan-spännande! Blir kanske en liten påskkärring

• Ninnnis

Ska vi säga klockan 14 då? Passar det Ingis? Kan du inte inboxa adressen förresten, så kanske min GPS hittar?

Det verkar som att BÅDA mina halvljus på bilen har gått sönder! Kanske skulle fixa det imorgon förmiddag nu när jag fick sovmorgon...

• Fru E

Ninnis-inboxar du adressen till mig också sen

Nu ska jag iväg till en annan trådis och sedan är det tårtklubben ikväll och temat är påskfigurer

• Ninnnis

Abslout! Ha det så trevligt!

Fru E skrev 2010-03-30 15:16:41 följande:

Ninnis-inboxar du adressen till mig också sen Nu ska jag iväg till en annan trådis och sedan är det tårtklubben ikväll och temat är påskfigurer
Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan