• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Sonja68

Godmorgon
    Ninnis skönt att knät höll *pustar ut*
    Men cirkelgym... Nä, gör en Sonja du
    Fjällis, på tal om djupfryst och att inte åldras:
    När jag och min man var i St. Petersburg för drygt två år sedan så var jag på en salong och fick massage. I slutet, när det var färdigt och maken kom in i rummet och skulle betala, så frågade massösen hur gammal jag var (hon hade ju hört att jag har två barn, att vi bor i norra Svergie osv, bla-bla-bla-bla-bla-bla) När jag berättade det så sa hon (förstås bara fjäsk men ändå) "Nä men åh, det hade jag aldrig kunnat tro, du ser MYCKET yngre ut. Väldigt välbevarad". Då säger maken: "Tror väl fan det, vi bor ju i en frysbox!"

• lanovia 08

Hoppar bara in med en snabb kram till alla underbara tjejer.

Igår var jag ute och gick typ hela dagen. Snart skall vi till BVC läkare här och sedan promenad med en annan mamma.

Nu vill E att jag skall komma till henne.
    Over and out.

• Ninnnis
    Fjällbruttan skrev 2010-03-29 23:04:07 följande:
    Ninnis, förlåt men...På torsdag levereras vår nya sängar, jag blir nog lite uppbunden då Undras om jag bara har helsjuk humor eller är sexuellt frustrerad
  • Ninnnis
    Sonja68 skrev 2010-03-30 08:43:08 följande:
    Då säger maken: "Tror väl fan det, vi bor ju i en frysbox!"
  • Ninnnis

Här skiner solen och det gör SÅ mycket på humöret!

Kram till alla, jag skickar lite sol till de som behöver!

Ingis, det blir perfekt! BT-fika, jippi

• Sonja68

Hej! Nu har jag varit och hejjat fram Lilla K i skidspåret. Dagis hade årets traditionella skidlopp och min skrutta är inte tävlingsmänniska (till skillnad mot storasyster som är _väldigt_ mycket tävlingsmänniska) så hon åkte lugnt och sansat och sjöng "Sexbomb, sexbomb, you're my sexbomb" hela vägen. Stannade till ibland och dansade lite, vickade på rumpan osv. Fröknarna skrattade så tårarna trillade, de hade haft underhållning hela vägen

• Daa

Sonja: helt underbart! *hjärtar också lilla K*

Frysboxkommentaren från din make får också en
    (kan också tillägga att det inte bara var fjäsk från massösen, för Sonja är en frejsching. )

• Daa

Bruttan:
    (måste erkänna att jag också tänkte tanken... )

Fjällbruttan skrev 2010-03-29 23:04:07 följande:
    Ninnis, förlåt men...På torsdag levereras vår nya sängar, jag blir nog lite uppbunden då Undras om jag bara har helsjuk humor eller är sexuellt frustrerad
Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan