• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Fru Bygg

Hej Ninnnis!
    Skönt att ni snart är klara med renoveringen.
    Får Ella och jag hänga på till Ingis på torsdag?

• passionsblomman

Hejom fejom!
    Här är allt bra, fast jag är trött som en nyvaken bäver och frusen. Det blir genast ruggit i sådana här gamla hus när man inte eldat och vädret ute inte är soligt. Idag är det blygrå himmel och regn och nu har jag därför tänt upp i pannan. Fast termometern inte visar så låg temperatur känner man sig ruskig ändå.

Bara jag varit nere och fyllt på så ska jag och sonen läsa Harry Potter. Jag måste skärp amig med högläsningen. Det är en sådan dr sak jag trodde jag skulle göra lika duktigt och flitigt som min mamma gjorde, men skämmas får man...

• Sonja68

Usch, jag är lat... Bokade av lunchpasset i Pilates... Har ont i halsen. Mest på morgon o kväll, men förra gången när jag tränade Pilates så fick jag värre i halsen.
    Blä. Jag vill vara fri från halsont!!!

Ja, ja, jag får väl ta nåt spinningpass längre fram i veckan.

Vill boka en natt i Levi (och två dagar slalom) till mig och maken. Nu i april. Finns ETT dubbelrum kvar till vettigt pris!!
    Måste boka när jag kommer hem. Bara ingen hinner före

• Sonja68

Det bidde nämligen inge slalom för oss i helgen. Vädret var inte så inbjudande och vi åkte till storstan i bilärenden i stället och till kusinen.
    Söndag var jag med flickorna till min bror för där var hans barnbarn som är 5 år (mittemellan mina tjejer i ålder). De leker så bra ungarna, så de lekte ute i all snö som kommit och jag passade på att åka och storhandla medan jag hade barntillsyn.

• Sonja68

Ninnis, har du killarna hemma hela påsken nu

• Ninnnis

Sonja, det är inte lathet, det är klokhet! Jag har alltid fått lära mig att just halsont ska man absolut inte träna med. Bra beslut att skippa träningen, alltså

Levi låter härligt, hoppas ingen hinner före!

Blommis, usch för att frysa inomhus! Hoppas du och Blompojken får en mysig lässtund

• passionsblomman

Ninnis, ja-men nu sprang jag ju upp och ner i källartrappen ett par vändor, så nu är jag varm...

Jag har det inte llas kallt här egentligen nu, men jag känner mig lite sådär snorig, småfrusen trött och allmänt kurú som vi sa i Jämtland. Då är läsning väldigt passande sysselsättning.

EA, har jag SAGT grattis till huset aller har jag drömt det?

GRATTIS TILL HUSET!!!! Det är ju helt suveränt!

Och GRATTIS VILLEMOA på födelsedagen! Hoppas du har en BRA dag!

• Ninnnis

I övrigt har jag fått skitont i mitt friska knä. Det andra knät saknar både menisk och korsband så det brukar göra ont med jämna mellanrum, men det andra ska helst hålla sig friskt... Började göra ont igår på hunduppvisningen, man kan ju undra hur man lyckas skada knät under en hunduppvisning i ett ridhus... Ålderstecken?

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan