• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Daa

Funderade ett tag på att länka till den här

och se om någon skulle reagera, men jag ångrade mig.

• Ninnnis

Du är underbar!

passionsblomman skrev 2010-03-29 19:31:10 följande:
    Daa min vän, innan jag åkte till Sthlm och kliniken satt jag hemma och lyssnade, bölade storligen-som jag nästan jämt gör när jag hör den här låten-och så tänkte jag på dig och på Ninnis, och på Lilla fru Syy och alla oss i hela tråden och på hur allt är ibland, med detta livet.Men jag tror inte jag länkade låten...Här är den och ÄR den inte huvudet på spiken så säg???www.youtube.com/watch*hoppas internätet hänger med hos er alla*Grupptrådkram!
    [/citat]
    passionsblomman skrev 2010-03-29 19:51:28 följande:
    [citat]
    Visst är den...Jag börjar alltid lipa när jag försöker sjunga med.Sådana där lip-säkra kort är rätt bra när man är i diket, för då lipar man tills det vattenfylls och sedan flyter man upp på rena naturlagar om att människor med underhudsfettt inte sjunker i första taget. Sedan kan man liksom rulla i land och ligga där vid dikeskanten och kippa efter andan och kanske-om man har tur-soltorka...
  • Ninnnis

Själv har jag svårt att inte få tårar i ögonen när jag hör bla. Everybody Hurts med REM (originalet). Lars Winnerbäck har också ett par låtar som verkligen berör.
    Daa skrev 2010-03-29 21:48:26 följande:
    Funderade ett tag på att länka till den härwww.youtube.com/watchoch se om någon skulle reagera, men jag ångrade mig.
  • Ninnnis

Knät höll förresten, tack för er omanke! Det var mycket nedsittning, så det gick bra. Men imorgon kommer jag att "göra en Sonja" och vara klok nog att skippa träningen, för cirekelgym tror jag faktiskt inte knät klarar just nu. Förmodligen inte indoor walking på onsdag heller. Jag ska nog vara en duktig matte och sy om vovvens täcke istället

Nu dusch och sen krypa i säng med min bok

på er, ni är bäst!

• passionsblomman

Ninnis, vad gäller Everybody hurts så är den ju ett säkert bölkort, och jag ÄLSKAR den här versionen:

Förutom originalet såklart.

• Fjällbruttan

Hej alla toliga brudar

Först av allt, GRATTIS villemoa!! Hoppas du har haft en bra dag och fått behålla din födelsedagsmat

Minns inte vem , men Näsfrida funkar skitbra! Vi använde våran som bara attan till lilla vild när hon var liten, värd att köpa tycker jag!

Ninnis, förlåt men...
    På torsdag levereras vår nya sängar, jag blir nog lite uppbunden då
    Undras om jag bara har helsjuk humor eller är sexuellt frustrerad

Daa.. du fick mig att gapskratta eftersen jag gråtit lite till de andra låtarna... så här är mitt bidrag:

">

Ska visa den för barnen imorgon så de är inspirerade inför semestern

Annars har jag varit borta hela dagen, hos revisor, BM och på föräldrakurs, div småärenden och lunch med en kompis.. åkte halv nio och kom hem sju...astrött!
    Så då ungarna skitit fullständigt i att städa fick jag ett bryt och grinade...
    men nu har jag fått en kopp te och lugnat mig..

Kram till alla och ni är mina ljus i tillvaron!!

• Fjällbruttan

Ok,,,jag är aptrött!!! Givetvis ska det vara tokiga brudar... vad toliga är vet jag inte, men vi kommer säkert på nån bra dialektal lögn

EA, skönt att se dig titta fram lite under filten! Kram

Blomman, elda på, då kan jag tina maken i sommar Vårt sovrumsfönster står öppet just nu så jag ska slippa flyta bort i natt... han kommer vara djupfryst tills november.. ergo, han kommer inte att tina på länge! Inte åldras heller...

Ingis, HEJ Jisses vad du hinner med mycket

Fru Sy, coolt att sy en hel balklänning!

Kram till alla igen, nu ska jag prata lite med maken som just kommit in efter en levererameravedochskottasnösvängefterjobbettureftersenhangjortmiddagtillhelafamiljen.....

Idag är han min hjälte!

• ingenjörsbruden
    till alla godingar!

Bruttan: Va gulligt av dig att tycka att jag hinner med mkt....tycker själv att jag står o trampar vatten mest hela tiden....men om du nu tycker jag hinner mkt så MÅSTE det ju vara så!

Alla som vill o kan: Då spikar vi en fika hos mig på torsdag, föreslår att ni trillar in lite efter vad ni tycker men inte innan 12...så hinner Ninnis få hem sängarna o EA hinner stryka lite färg på väggarna o hinner sen hem innan brorsan kommer på besök....låter det förnuftigt eller?

nu gastar lillaskutt (i hoppgungan)

till er alla!
Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan